Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, mongo er kortere å skrive enn psykisk utviklingshemmet, etc. Dessuten er det litt artig å rakke ned på dem. Se på dem! De sikler xD

 

Noen prøver å være spesiell ser jeg. Du kan ikke være gamle karen som sitter og rakker ned på funksjonshemmede samtidig som min respekt for deg stadig synker.

Lenke til kommentar

Sure, men hvordan vet vi om han spøker eller ikke?

 

Uansett, nå må jeg legge meg...blir sikkert vekki klokka 9 av en eller annen jævela polakk eller kineser som banker eller kutter opp noe med sag. Begynner på å angre på at jeg ikke valgte å flytte til hybel igjen, men hadde ikke råd til noe annet enn å bo hos mamma og pappa...

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Vel, mongo er kortere å skrive enn psykisk utviklingshemmet, etc. Dessuten er det litt artig å rakke ned på dem. Se på dem! De sikler xD

 

Noen prøver å være spesiell ser jeg. Du kan ikke være gamle karen som sitter og rakker ned på funksjonshemmede samtidig som min respekt for deg stadig synker.

Er 17. 18 om under en uke faktisk:3

 

Anyways; QQ.

Respekten din for meg kan være på bunn for alt jeg bryr meg. At du syns det er så forferdelig å rakke ned på mongoer er strengt tatt ikke mitt problem. Skjønner ikke hvorfor samtlige må være så dønn seriøse hele tiden. Kan dere aldri le av en eneste mongovits? Kan dere ikke peke på en stygg person og le? Kan dere ikke være litt slemme en gang i blandt? For fucks sake, slutt å være så jævla kjipe.

 

Jeg har forresten ikke et sykt behov for å være spesiell på internett, da hadde jeg heller brukt en tripcode på 4chan eller noe;3

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...