Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg går for å utnytte noen som helst. Og jeg synes det er litt merkelig at du tolker det sånn.

 

EDIT:

Det jeg mente var at jeg hadde nok mistet selvrespekten for meg selv om jeg skulle utnyttet noen som var svakeligstilte.

Endret av worthy
Lenke til kommentar
Prøvde å argumentere litt jeg også, men jeg klarer bare ikke å være seriøs i kveld.

Det har ikke hindret meg fra å poste;D

 

Jeg aner ikke hva som har skjedd deg i hjemmet du har vokst opp i, og tror ikke jeg skal spekulere i det. Men at du virkelig mener at folk som har Downs syndrom o.l ikke er mennesker er bissart. Og faktisk kvalmende.

Det har ikke skjedd noe spesielt med oppdragelsen min... det er bare slik jeg er:3

Men hvis det får deg til å føle deg noe bedre, så bryr jeg meg ikke en dert om vanlige mennesker heller. Med mindre jeg har et personlig forhold til dem såklart.

 

Først av alt kan du slutte å kalle folk mongo. Som drugiS sier ovenfor er det både respektløst og gammeldags.

 

For det andre, den tilbakestående's familie bryr seg nok i 99% av tilfellene en hel del mer om den tilbakestående enn hva bonden gjør om tomatene sine. Your argument is illegal.

 

Hvorfor mener du at tilbakestående ikke er ekte mennesker?

Har copypasta "tilbakestående" nå, så skal nok gå bra.

 

Hvordan kan du så bastant påstå at bønder ikke elsker tomatene sine? Har du noen gang født en tomat? NEI, så ikke snakk om ting du ikke har peilig på da! >:U

 

Hadde jeg hatt en slags superkraft naa som kunne gjore deg "mongo" hadde jeg gjort det uten aa nole.

 

God natt:)

Naaaw, er da ingen grunn til å bli voldelig? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...