iharal3 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Troll troll ttk. Vel, god natt drugiS: Du har å komme til gardermoen i morgen!!!!!!!111111111 Sorry Wildheart, tomt for Guinnes. Fant bare Carlsberg, så det får holde. Serverer du øl til mindreårige? *smekk* Lenke til kommentar
worthy Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Kan ikke si jeg går for å utnytte noen som helst. Og jeg synes det er litt merkelig at du tolker det sånn. EDIT: Det jeg mente var at jeg hadde nok mistet selvrespekten for meg selv om jeg skulle utnyttet noen som var svakeligstilte. Endret 11. august 2009 av worthy Lenke til kommentar
Safir Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Mindreårig faktisk. Søten. Villanden: Funker det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har brukt andre metoder for å snike på. De fungerte helt ypperlig. Det var noen som postet ett kart over alle veier man kunne snike seg inn i tusenfryd, på freakforum for noen år siden. FUCK! Der sprengte jeg neste høyalerne med Edvard Grieg! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Da sender jeg den til adresse: Wonderland med en gang jeg står opp idag. God Natt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Prøvde å argumentere litt jeg også, men jeg klarer bare ikke å være seriøs i kveld. Det har ikke hindret meg fra å poste;D Jeg aner ikke hva som har skjedd deg i hjemmet du har vokst opp i, og tror ikke jeg skal spekulere i det. Men at du virkelig mener at folk som har Downs syndrom o.l ikke er mennesker er bissart. Og faktisk kvalmende. Det har ikke skjedd noe spesielt med oppdragelsen min... det er bare slik jeg er:3 Men hvis det får deg til å føle deg noe bedre, så bryr jeg meg ikke en dert om vanlige mennesker heller. Med mindre jeg har et personlig forhold til dem såklart. Først av alt kan du slutte å kalle folk mongo. Som drugiS sier ovenfor er det både respektløst og gammeldags. For det andre, den tilbakestående's familie bryr seg nok i 99% av tilfellene en hel del mer om den tilbakestående enn hva bonden gjør om tomatene sine. Your argument is illegal. Hvorfor mener du at tilbakestående ikke er ekte mennesker? Har copypasta "tilbakestående" nå, så skal nok gå bra. Hvordan kan du så bastant påstå at bønder ikke elsker tomatene sine? Har du noen gang født en tomat? NEI, så ikke snakk om ting du ikke har peilig på da! >:U Hadde jeg hatt en slags superkraft naa som kunne gjore deg "mongo" hadde jeg gjort det uten aa nole. God natt:) Naaaw, er da ingen grunn til å bli voldelig? :/ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Mindreårig faktisk. Aldersgrense for øl = 18.DU er 16(elns) Om over 18 kjøper øl til under 18 = fengsel/bot. Ergo, Villanden bryter loven. Søten. Frister å legge den til signaturen Edit: Nei faen, du var visst 18 :o Endret 11. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 les posten min igjen, nøye, før du kommer med slike latterlige anklagelser. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er atten. Nei, vent. Jeg...er...et uskyldig lite barn. Ikke se på meg på den måten! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 les posten min igjen, nøye, før du kommer med slike latterlige anklagelser. xD Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er atten. Nei, vent. Jeg...er...et uskyldig lite barn. Ikke se på meg på den måten! Og med ett ble du en FBI-agent ute på cyberjakt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Faen. hvor hadde jeg fra at du var 15? Hmm... ja, Laland var det ja. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Klart jeg er det. Bruker all fritiden min på å buste nerder som wanker off til lolip0rn. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Er Laland bare 15? o_O Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Mkay, legger meg nå. Skal faktisk opp om 2 1/2 time xD Må bare legge inn Wildhearts "søten" i signaturen Er Laland bare 15? o_O 16 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala lalalalalalalalaland. Nå skal jeg se The Dark Knight. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Meget godt filmvalg HCG! Selv så står Pulp Fiction på og surrer, er snart ferdig nå så da tenker jeg det blir litt SF4 ja! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Klart jeg er det. Bruker all fritiden min på å buste nerder som wanker off til lolip0rn. Ey! Håper virkelig ikke det var meg du mente med det! <_< Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Hahahahaha. Hahahaha. Hahaha. Haha. Ha. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Klart jeg er det. Bruker all fritiden min på å buste nerder som wanker off til lolip0rn. Ey! Håper virkelig ikke det var meg du mente med det! <_< Så klart jeg mente deg. Deg i søte, små truser med jordbær og hjerter på. Nei, not really no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå