Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

http://no.wikipedia.org/wiki/Sosiopat: De er drevet av sterk trang til å tilfredsstille egne behov og lyster og viser nedsatt evne til å føle empati og frykt. Dette kommer til uttrykk gjennom manglende hemninger i å utnytte andre personer og til å involvere seg i risikabel adferd.
Adferden til teletubbiekid også forveksles med trolling, men det kan vi ikke vite sikkert hva >:D

 

Also,, YAYA JEG MÅ OPP KVART OVER 8!!!

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tilbakestående har fått livet ødelagt for grunner de ikke har hatt noe med. Jeg syns egentlig en hel del mer syns på tilbakestående enn gamle damer.

Jeg syns egentlig mer synd på tomater enn på tilbakestående. Tilbakestående blir ihvertfall ikke spist.

Hva i all verden ER dette slags argument? "Tilbakestående blir ikke spist som tomater." Altså - tomater har ikke et liv. De er ikke levende. De har ikke folk som bryr seg om dem. De har ikke et liv i samme grad som et menneske. Og tilbakestående er også mennesker.

Lenke til kommentar
Uansett, glad jeg hvertfall ikke tenker sånn. Du får tolke det som at jeg er en goodie-two-shoe bitch. Eller hva du nå måtte ønske :)

Tja... du virker som en hyggelig kar, men tror at du kanskje hadde hatt godt av å slippe deg selv løs en gang iblandt^^

 

Hvorfor mener du ikke at de er mennesker? Fordi de er født med en sykdom?

Jah, noe sånt.

 

Og jeg mener å huske at du ikke ante hvor begrepet stammet fra. Lite vet du også om at det er krenkende tydeligvis, hvis ikke du prøver å snakke nedsettende om mennesker med Downs syndrom da.

Jeg er fullstendig klar over at det er et krenkende begrep, men det bryr jeg meg egentlig ikke noe om.

At jeg ikke var klar over at mongoloid betydde "en med mongolske trekk" eller noe slikt piss er fullstendig irrelevant, idag er mongo = kid med downs.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Sosiopat: De er drevet av sterk trang til å tilfredsstille egne behov og lyster og viser nedsatt evne til å føle empati og frykt. Dette kommer til uttrykk gjennom manglende hemninger i å utnytte andre personer og til å involvere seg i risikabel adferd.
Adferden til teletubbiekid også forveksles med trolling, men det kan vi ikke vite sikkert hva >:D

Jeg skal ikke lyve, jeg morer meg nå, virkelig, men jeg ser egentlig ikke helt det negative med å være en sosiopat=/

Lenke til kommentar
Hvorfor mener du ikke at de er mennesker? Fordi de er født med en sykdom?

Jah, noe sånt.

Jøss. Hva om noen i familien din, vennekretsen din eller noe lignende fikk en slik sykdom? Hadde du da bare gitt faen og vurdert dem på samme nivå som tomater?

 

Å være en egoist er en ting - men å gi fullstendig blaffen i alt rundt seg er sinnsykt. Om mange i verden oppførte seg som deg hadde det vært en veldig trist verden å vokse opp i.

Lenke til kommentar
Jeg er fullstendig klar over at det er et krenkende begrep, men det bryr jeg meg egentlig ikke noe om.

At jeg ikke var klar over at mongoloid betydde "en med mongolske trekk" eller noe slikt piss er fullstendig irrelevant, idag er mongo = kid med downs.

I dag er "mongo" et ubrukelig begrep som bare oser av uvitenhet. Det er krenkende, gammeldags og jeg ser ingen grunn til å bruke det i det hele tatt.

 

Uansett ser jeg at du enten troller, eller har et kvalmende menneskesyn. Og hvis du ikke har noe bedre å komme med enn å sammenligne tilbakestående med tomater, trenger du ikke si noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg slipper meg løs i ringen jeg ;)

 

Dessuten har du jo ikke akkurat så mye annet å gå på enn at jeg ikke vil utnytte svakeligstilte mennesker.

Øh... så du kan utnytte ekte mennesker altså, med ekte følelser?

 

Jøss. Hva om noen i familien din, vennekretsen din eller noe lignende fikk en slik sykdom? Hadde du da bare gitt faen og vurdert dem på samme nivå som tomater?

 

Å være en egoist er en ting - men å gi fullstendig blaffen i alt rundt seg er sinnsykt. Om mange i verden oppførte seg som deg hadde det vært en veldig trist verden å vokse opp i.

Jeg hadde tenkt; oh shit... stakkars... og etterhvert glemt dem.

 

I dag er "mongo" et ubrukelig begrep som bare oser av uvitenhet. Det er krenkende, gammeldags og jeg ser ingen grunn til å bruke det i det hele tatt.

 

Uansett ser jeg at du enten troller, eller har et kvalmende menneskesyn. Og hvis du ikke har noe bedre å komme med enn å sammenligne tilbakestående med tomater, trenger du ikke si noe i det hele tatt.

Vel, mongo er kortere å skrive enn psykisk utviklingshemmet, etc. Dessuten er det litt artig å rakke ned på dem. Se på dem! De sikler xD

 

Jeg vil påstå at det er sånn 50/50 troll/the real deal. Kanskje 30/70... jeg ser uansett hvorfor det plager deg så intenst at jeg har et /care forhold til mongoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...