Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så, fordi man ikke velger å utnytte noe som er laget for at mennesker med problemer skal få spare tid er man en "En prippen, kjedelig og lame"? Jajamensan, ikke rart det er så mange douchèbags rundt om hvis det er den generelle tankegangen rundtom.. Tsk tsk

Vel, det vil alltid være noen som utnytter systemet. Hvorfor ikke joine dem istedet for å sitte på sidelinjen og være en av majoriteten som blir bumfucked av de smarte? ^^

 

"Føle seg kul" faktisk. Det har ingenting med det å gjøre, det er bare slik at hvis jeg ser en mulighet, da tar jeg den.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men selv kunne jeg nok ikke gjort noe sånt, spesielt ettersom det er de litt mer svakestilte mennesker vi prater om (nå tenker jeg på de som er tilbakestående selvsagt). Men hey alle har sin moralske kodeks.

 

EDIT:

Uferdig settning ><

Endret av worthy
Lenke til kommentar
Det vil alltid være noen som stjeler også, skal vi gjøre som dem fordi man selv tjener på det? Virker ikke engang som om du tenker før du skriver noe.

Hvis man stjeler risikerer man å komme i fengsel. Så vidt jeg vet så er det ingen straff for å få tak i en mongobillett til Tusenfryd. I værste fall blir man kanskje pælma ut.

 

Det er ren profit, uansett hvordan man ser på det.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
"Føle seg kul" faktisk. Det har ingenting med det å gjøre, det er bare slik at hvis jeg ser en mulighet, da tar jeg den.

Uansett hvem det går utover? Hva med en gammel dame som går på gaten med åpen veske. Stikker du hånden i vesken hennes og snapper lommeboken, eller er det bare tilbakestående det er greit å utnytte?

Lenke til kommentar
Nei, gamle damer er vanligvis koselige. Tilbakestående har jeg dog svært lite til overs for, kunne like gjerne stjålet spesialbilletter fra en tomat:3

Du kan utnytte meg. EHEHHEH...he...heh.

 

Jeg må finne meg en ny stol, eller noe. Har noe jævlig vondt i ryggen nå.

Lenke til kommentar

Mongobillett? Jeg antar at du sikter til mennesker med Downs Syndrom, mongo er desverre ikke en dekkende betegnelse. Det er håpløst gammeldags og krenkende, og beviser egentlig bare hvor lite respekt du har for andre mennesker. Hvis du snakker om folk med mongolske trekk, vet jeg ikke riktig hvor du vil hen.

Lenke til kommentar
Nei, gamle damer er vanligvis koselige. Tilbakestående har jeg derimot svært lite til overs for, kunne like gjerne stjålet spesialbilletter fra en tomat:3

Tilbakestående har fått livet ødelagt for grunner de ikke har hatt noe med. Jeg syns egentlig en hel del mer syns på tilbakestående enn gamle damer.

Lenke til kommentar
Da er du kjip=/

 

Hvis man har muligheten til å snike i køen med slike fancy billetter, da bruker man den!

Nei, de billettene er ikke laget for at drittunger skal snike.

Hvis du velger å stå i kø hele dagen istedet for å kunne valse rett inn på hvilken attraksjon du vil, kun fordi "det er det eneste rette å gjøre", da er du en moralfag, en kvalmende Goody Two-Shoes, en prippen, kjedelig og tørr fitte som aldri tør å gjøre noe galt.

 

no offence;D

Man gjør ting etter sin egen moral.. noen ganger kan man gjøre noe som er galt iflge lov fordi man føler det er riktig. Litt feil å si at man er det motsatte av prippen hvis man bare tenker på seg selv og. 8D

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Mongobillett? Jeg antar at du sikter til mennesker med Downs Syndrom, mongo er desverre ikke en dekkende betegnelse. Det er håpløst gammeldags og krenkende, og beviser egentlig bare hvor lite respekt du har for andre mennesker. Hvis du snakker om folk med mongolske trekk, vet jeg ikke riktig hvor du vil hen.

Jeg sikter til "mennesker" med Downs Syndrom ja... tror vi har diskutert det begrepet tidligere. Mongo altså.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Mongobillett? Jeg antar at du sikter til mennesker med Downs Syndrom, mongo er desverre ikke en dekkende betegnelse. Det er håpløst gammeldags og krenkende, og beviser egentlig bare hvor lite respekt du har for andre mennesker. Hvis du snakker om folk med mongolske trekk, vet jeg ikke riktig hvor du vil hen.

Jeg sikter til "mennesker" med Downs Syndrom ja... tror vi har diskutert det begrepet tidligere. Mongo altså.

Hvorfor mener du ikke at de er mennesker? Fordi de er født med en sykdom?

Lenke til kommentar
Jeg sikter til "mennesker" med Downs Syndrom ja... tror vi har diskutert det begrepet tidligere. Mongo altså.

Og jeg mener å huske at du ikke ante hvor begrepet stammet fra. Lite vet du også om at det er krenkende tydeligvis, hvis ikke du prøver å snakke nedsettende om mennesker med Downs syndrom da.

Lenke til kommentar
Du kan utnytte meg. EHEHHEH...he...heh.

Er det meningen at jeg skal komme med en slibrig kommentar nå? ^^

 

Tilbakestående har fått livet ødelagt for grunner de ikke har hatt noe med. Jeg syns egentlig en hel del mer syns på tilbakestående enn gamle damer.

Jeg syns egentlig mer synd på tomater enn på tilbakestående. Tilbakestående blir ihvertfall ikke spist.

 

Man gjør ting etter sin egen moral.. noen ganger kan man gjøre noe som er galt iflge lov fordi man føler det er riktig. Litt feil å si at man er det motsatte av prippen hvis man bare tenker på seg selv og. 8D

Tja... ifølge min moralske kodeks så er drugis prippen;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...