Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Disse fancy bilettene er et bånd du får rundt armen som koster 200 kroner eller noe sånt for en dag. Da kan du bare gå forbi all køen, og voila, du kan ta mange flere attraksjoner på en dag, og du slipper å bruke 90% av tiden på å stå i kø!

Woah... det er enda bedre enn jeg trodde. Slik jeg forsto det var det bare snakk om å snike forbi køen til billettlukene elns, men dette... det er jo helt magisk O_O

Lenke til kommentar
Disse fancy bilettene er et bånd du får rundt armen som koster 200 kroner eller noe sånt for en dag.

Nei, de er gratis.

 

Jeg sa det litt uklart, men de koster normalt sett rundt 200, og de er gratis hvis du skaffer dem til oss :) Regner også med at du får tak i billetter i tillegg? :p

Lenke til kommentar
Kvinnelig sjarm teller ikke.

Det var ikke kvinnelig sjarm.

 

Jeg og en venn av meg pleier av og til å finne på ting og snakke høyt om det så de andre i køen hører det. For eksempel at det har skjedd en alvorlig ulykke med noen som satt helt fremst i thundercoaster, hvis det var der vi ville sitte. Og folk gikk rett på limpinnen. Alltid.

 

Jeg ber aldri pent.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar
Kvinnelig sjarm teller ikke.

Det var ikke kvinnelig sjarm.

 

Jeg og en venn av meg pleier av og til å finne på ting og snakke høyt om det så de andre i køen hører det. For eksempel at det har skjedd en alvorlig ulykke med noen som satt helt fremst i thundercoaster, hvis det var der vi ville sitte. Og folk gikk rett på limpinnen. Alltid.

 

Jeg ber aldri pent.

Var det deg?

Lenke til kommentar
Da er du kjip=/

 

Hvis man har muligheten til å snike i køen med slike fancy billetter, da bruker man den!

Nei, de billettene er ikke laget for at drittunger skal snike.

Hvis du velger å stå i kø hele dagen istedet for å kunne valse rett inn på hvilken attraksjon du vil, kun fordi "det er det eneste rette å gjøre", da er du en moralfag, en kvalmende Goody Two-Shoes, en prippen, kjedelig og tørr fitte som aldri tør å gjøre noe galt.

 

no offence;D

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...