Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Høres ut som det er verdt det da. Så....hva skal i bagasjen? Kondomer, kondomer, kondomer.... Handgranat for å skape panikk på Gardemoen... Penger til taxfree, Penger til jentene..... Så litt reine klær osv. Noe å tilføye? Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 De har kondomene FOR deg. Btw, kjøpte Sierra Tequila Silver 1L for 135kr på taxfreen i Norge. w00t. Har den enda Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Høres jo helt prima ut den plassen ;o ... faen as. Nå er det like før jeg kjøper billett. Ang. den spriten.... har faktisk bursdag den 17. februar (helt seriøst). Snakker vi om pakke i posten nå? Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Haehaehae. Nei er nok til jentene når de kommer her. med mindre du er jente? Endret 5. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hvis du sender spriten i posten kan jeg være hva enn du vil Nesumar PS: Fant fram til årets (vet ikke hvilket år) Matrix Club babe: Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nesumar: http://www.matrixclub.info/ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jobs with us......hmmmmm. Jeg vil gjerne være prøvekanin for jentene, før de skal ut å jobbe for selve Matrix Club. Man må jo vite at de kan det de skal ikke sant? Fin side....Bookmarked (A) Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Prøvde å finne en side til No Mercy Club. I morgen kan jeg skanne inn flyersene deres (ja jeg tok de seriøst med meg lmao). Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Perfect Perfect. Vi skal ikke lage en egen post om disse klubbene da? Blir kanskje noen angry Admins, Mods and Chicks.... men men, Its a free world! :o OT: Fy faen, klokka er 04.11...må opp 06.55. For noe piss. Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha leggetid da, eller? Faen, leia i Star Wars får meg så sykt kåt. Rule 34 PLZ. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Yeppers, som jeg skrev i den andre posten... nå skal det soves. Lå å sov i de fire første timene på skolen, heldigvis klarte jeg å lure meg unna med det Cya later! Sov godt! Nesumar Ang. Leia, du kan jo be en av jente på Matrix Club om å kle seg ut som henne. Endret 5. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva skjer med at dere diskutere ting smågutter som meg ikke skal bruke våre søte små hjerner til å fantasere om da? Oh, wait, jeg er faktisk over grensa. Hah! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva gjør du våken nå? Du er av og på jo. Hva skjer liksom? PS: Der døde Yoda. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har LAN med en kompis. Fri idag og i morgen. Så er litt innom mellom spilløktene. Vi har til nå eid newbies i Garrys Mod, Battlefield 2, Call of Duty 4, Age of Empires 2 (jeg eide han), Counter Strike 1.6 & Source, Team Fortress 2 og Track Mania: Forever. Travel natt. Endret 5. februar 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Snakk om å ha mange spill til PC som er kjøpt og betalt for da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, faktisk! ALLE er kjøpt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flyet hvor?Hell international airport. Eventuelt Værnes. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ah. Hva skjer så der? Nei, jeg klarer IKKE sove så jeg glor blogger på blogg.no og kommenterer. Har forsåvidt min egen blogg også, men tror ikke jeg skal dele den til noen da jeg hittil bare har snakket om "en blogg" og en mann som skal spise bacon hele måneden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Høres ut som det er verdt det da. Så....hva skal i bagasjen? Kondomer, kondomer, kondomer.... Handgranat for å skape panikk på Gardemoen... Penger til taxfree, Penger til jentene..... Så litt reine klær osv. Noe å tilføye? Nesumar Håndgranat pakket inn i brukt kondom. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, vi vil jo ikke ødelegge de deilige klubbene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå