worthy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haha Shampoo, ser for meg et tog med folk som leker tilbakestående, da kunne vi hvertfall sett hvem som har acting-skills. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Den var fancy, men på slutten burde du exposa hele dritten til max 9k hvit så du hadde fått en sånn sola mitt i kamera blende-effekt^^ Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Indeed, meget fancy som tele så fint sier. Huzza, endelig fått opp personlig bilde på profilen. Hadde absolutt ikke noe annet å gjøre Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du ser jo ut som en potensielt hardcore rakker i fylla da=O Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haha, ja du skulle møtt meg da jeg var sånn 16-18 vett. Da var det ikke annet å gjøre Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du snakker om festing som om det var en aktivititet som man driver med hvis man ikke har noe bedre å bedrive tiden med. Jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan mene noe sånt>_< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Shampoo: offor må man se retarded ut for å snike? Fordi min far jobber på en institusjon for... spesielle ungdommer. Og slik får han snike-billetter. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Deja vu. Vi pratet jo om dette igår. Prioriteringer vettu Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Shampoo: offor må man se retarded ut for å snike? Fordi min far jobber på en institusjon for... spesielle ungdommer. Og slik får han snike-billetter. ... hvordan for Laland gratisbilletter da? Hvis jeg slipper å leke retard med hans billetter så sticker jeg med han, lett^^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Men da får vi ikke snikebånd. Edit: Men siden vi er en gjeng med så forskjellig alder tror sikkert de dumme tusenfrydvaktene at vi er medlemmer i en gruppe med ett eller annet syndrom. Endret 10. august 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Laland, hvis du ikke får full pott blir jeg skuffet:http://quiz.start.no/6260 Du hadde 10 av 10 riktige! Gjennomsnittet ligger på 4,7 av 10 riktige. Og Tusenfryd er gøy så lenge jeg fikser slike "snike-i-køen"-bånd. Men da må dere prøve å se tilbakestående ut (bortsett fra Laland, han slipper å prøve). Jeg venter gjerne i kø for å slippe dem med psykiske problemer forbi. Å utnytte eventuelle fordeler de har i samfunnet til sin egen vinning er bare forkastelig, især hvis det gjelder bedragelse, løgn og sniking. NÅ legger jeg med. God natt! Edit:.. kanskje jeg peker på hånden min og skriker "EDS!!11" og får kjøre mer enn dere. Hvem vet? Er somregel veldig lite kø på den tiden også. Endret 10. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Og Tusenfryd er gøy så lenge jeg fikser slike "snike-i-køen"-bånd. Men da må dere prøve å se tilbakestående ut (bortsett fra Laland, han slipper å prøve). Jeg venter gjerne i kø for å slippe dem med psykiske problemer forbi. Å utnytte eventuelle fordeler de har i samfunnet til sin egen vinning er bare forkastelig, især hvis det gjelder bedragelse, løgn og sniking. Er du seriøs nå? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Laland, hvis du ikke får full pott blir jeg skuffet:http://quiz.start.no/6260 Du hadde 10 av 10 riktige! Gjennomsnittet ligger på 4,7 av 10 riktige. 2/10 xD Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er du seriøs nå? Setter det kanskje litt på spissen, men ja. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Det var en spøk, Laland, vi utnytter på ingen måte de mentalt tilbakeståendes "fordeler". Billettene er stort sett beregnet på folk med kraftig ADHD, men kan egentlig brukes av alle. De ansatte blåser i om du oppfører deg litt spesielt eller ikke. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Er du seriøs nå? Setter det kanskje litt på spissen, men ja. Da er du kjip=/ Hvis man har muligheten til å snike i køen med slike fancy billetter, da bruker man den! Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Går det ann å få disse bilettene uten å leke/utgi seg for å ha ADHD, Error-syndrom eller noen andre lignende ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå