teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jooooosh, Tusenfryd er fun hvis man er med riktige folka. Høres mye morsommere ut en quiz og bowling iaffal^^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hvorfor skulle ikke forumtreff på Tusenfryd være morsomt? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jo, tusenfryd hadde vært awesome. For de som kunne tenkt seg å møte meg i morgen er det bare å stikke innom Gardermoen kl 9-11 i morgen Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Enig med Wildheart, Tusenfryd egner seg ikke akkurat særlig, men jeg drar nok ikke på noen sånne treff uansett, så det har jo ingenting å si Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 I quote teletubbiekid om japanere! de er gule og lave og stygge og radioaktive-.- Enig med Wildheart, Tusenfryd egner seg ikke akkurat særlig, men jeg drar nok ikke på noen sånne treff uansett, så det har jo ingenting å si Hvorfor egner det seg ikke? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 hv-- hvorfor poster du det her? =O Lenke til kommentar
Safir Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) La oss bare si at...jeg har tilbrakt litt for mye tid der. Pleide å sykle dit hver eneste sommer hver dag. Hvert jævla år. Øyh! Kanskje jeg er lav og radioaktiv! You hurt it's feelings. Q.Q Endret 10. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) I have evolved to hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate hate HAAAATSJO Endret 10. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 La oss bare si at...jeg har tilbrakt litt for mye tid der. Pleide å sykle dit hver eneste sommer hver dag. Hvert jævla år. jobb? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Gratisbilletter til Tusenfryd=forumtreff på Tusenfryd. Slik er det nå i min bok. Men nå legger jeg meg. God natt! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Gratisbilletter til Tusenfryd=forumtreff på Tusenfryd. Slik er det nå i min bok. Men nå legger jeg meg. God natt! Jeg foreslår at du jobber videre med dette, det høres ut som en god plan:V Lenke til kommentar
Safir Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 La oss bare si at...jeg har tilbrakt litt for mye tid der. Pleide å sykle dit hver eneste sommer hver dag. Hvert jævla år. jobb? Nei. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Da ble det fort en annen sak selvfølgelig, personlig hadde jeg aldri orket å betalt for å komme inn på tusenfryd. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jammen... hvis man drar på Tusenfryd hver jævla dag i hele sitt liv er det ikke rart man blir dritt lei stedet etter en stund da... jeg blir lei av Tusenfryd etter å ha vært der sånn 2-3-4 timer... Lenke til kommentar
Safir Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Og dere bor ikke 2 minutter unna. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Laland, hvis du ikke får full pott blir jeg skuffet: http://quiz.start.no/6260 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) *snip* ^^ Copy/Paste fra min random? How dare you. Og Tusenfryd er gøy så lenge jeg fikser slike "snike-i-køen"-bånd. Men da må dere prøve å se tilbakestående ut (bortsett fra Laland, han slipper å prøve). Endret 10. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Laland, hvis du ikke får full pott blir jeg skuffet:http://quiz.start.no/6260 Du hadde 3 av 10 riktige! Shampoo: offor må man se retarded ut for å snike? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Dette har jeg brukt tiden min på i dag Gjerne kommenter og se i HD så klart! Er ikke så lang. Men synes det ble veldig bra til slutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå