Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ugh /b/ evt hele 4chan kan få lov til å forsvinne fra planeten spør du meg :<

Ey ey ey, selv om /b/ er fullt av peniser og cancer så er det forsatt mye bra på enkelte av de andre boardsene. 4chan burde fredes :3

Jeg er enig med Teletubbie, det er mye bra på 4chan inni mellom alle shockersene, CP'en, forced meme'ne, penisene... okey /b/ suger, men fortsatt mange av de andre boardene som er brukbare.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært på /b/ (Hvorfor kalles det /b/ når det heter 4chan?) men den bakgrunnsbildegreia var suveren helt til den døde.

/b/ er et av boardsene, et underforum, ala Småprat på Innlegg.no. Den "bakgrunnsbildegreia" 4scrape eller suigintouDesuDesu eller hva faen den egentlig het, hadde ingenting med 4chan å gjøre. Bortsett fra at brukerne var noen av de samme, etc.

 

Hvis du skal besøke 4chan en gang så anbefaler jeg deg å se på /d/

Det er der ekte internettkrigere skapes!

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Jeg har aldri vært på /b/ (Hvorfor kalles det /b/ når det heter 4chan?) men den bakgrunnsbildegreia var suveren helt til den døde.

/b/ er et av boardsene, et underforum, ala Småprat på Innlegg.no. Den "bakgrunnsbildegreia" 4scrape eller suigintouDesuDesu eller hva faen den egentlig het, hadde ingenting med 4chan å gjøre. Bortsett fra at brukerne var noen av de samme, etc.

 

Hvis du skal besøke 4chan en gang så anbefaler jeg deg å se på /d/

Det er der ekte internettkrigere skapes!

Neineinei, de startes på /u/ :whistle:

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...