Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 http://www.sol.no/klipps/video/rett_og_slett_dritflaut Herlig! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Må sende ut en beklagelse til drugiS: Beklager for alle gangene jeg har løyet om/til deg. Du er en engel. ILU <3 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 LAL. Skal installere COD4 nå. Snakkes om en stund. cock of doody 4 you mean? ^_^ Rettelse: Cock of Doody 4 Modern GayFuckStupid. Da var ferdig med å installere CoD4, skal rydde litt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Influensaliknende sykdom, omg. SWINE FLU 8D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 http://www.collegehumor.com/video:1918771 Se hele! Veldig viktig! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Dere burde høre på Thy Forsaken. Thy Forsaken er lagd av win.http://www.youtube.com/user/ThyForsaken Takk takk ^_^ Gormers hvor du nå enn er, i dag har jeg kjøpt inn første sesong av The Wire! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 ahaha, Laland. epic Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) http://www.collegehumor.com/video:1918771 Se hele! Veldig viktig! Hva heter den første sangen? Endret 10. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ugh /b/ evt hele 4chan kan få lov til å forsvinne fra planeten spør du meg :< Ey ey ey, selv om /b/ er fullt av peniser og cancer så er det forsatt mye bra på enkelte av de andre boardsene. 4chan burde fredes :3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Kari i Irak. Hva blir det baklengs? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Warhammer Online er knakendes morro. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Kari i Irak. Hva blir det baklengs? Ein Neger mit Gazelle zagt im Regen nie Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ugh /b/ evt hele 4chan kan få lov til å forsvinne fra planeten spør du meg :< Ey ey ey, selv om /b/ er fullt av peniser og cancer så er det forsatt mye bra på enkelte av de andre boardsene. 4chan burde fredes :3 Jeg er enig med Teletubbie, det er mye bra på 4chan inni mellom alle shockersene, CP'en, forced meme'ne, penisene... okey /b/ suger, men fortsatt mange av de andre boardene som er brukbare. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 /b/ er seriøst det mest lame som er på hele jorden, it be rubbish delxue Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Neh, kommer mye morsomt fra /b/. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har aldri vært på /b/ (Hvorfor kalles det /b/ når det heter 4chan?) men den bakgrunnsbildegreia var suveren helt til den døde. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg har aldri vært på /b/ (Hvorfor kalles det /b/ når det heter 4chan?) men den bakgrunnsbildegreia var suveren helt til den døde. /b/ er et av boardsene, et underforum, ala Småprat på Innlegg.no. Den "bakgrunnsbildegreia" 4scrape eller suigintouDesuDesu eller hva faen den egentlig het, hadde ingenting med 4chan å gjøre. Bortsett fra at brukerne var noen av de samme, etc. Hvis du skal besøke 4chan en gang så anbefaler jeg deg å se på /d/ Det er der ekte internettkrigere skapes! Endret 10. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ah, skjønner. Takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg har aldri vært på /b/ (Hvorfor kalles det /b/ når det heter 4chan?) men den bakgrunnsbildegreia var suveren helt til den døde. /b/ er et av boardsene, et underforum, ala Småprat på Innlegg.no. Den "bakgrunnsbildegreia" 4scrape eller suigintouDesuDesu eller hva faen den egentlig het, hadde ingenting med 4chan å gjøre. Bortsett fra at brukerne var noen av de samme, etc. Hvis du skal besøke 4chan en gang så anbefaler jeg deg å se på /d/ Det er der ekte internettkrigere skapes! Neineinei, de startes på /u/ Endret 10. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 øh. /u/ er jo ikke lulz for shit... for lett til å være fapmaterial til og med>-< no point i å henge på /u/, what so ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå