Toroto92 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kult. Jeg har sett både orginalen og Shippuden. Veldig bra serie. Uanett, nå skal jeg kose meg med hjemmelaget pizza med dama! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Takk for tips, Laland! Dette er vel ikke noe man kan gjøre hjemme? Tror dessverre ikke det er noe sted rundt oss som driver med telefonselging. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det er jeg neimen ikke sikker på.. Det er sikkert noen som kan tilby deg det.. Gjorde et kjapt google søk på "telefonsalg hjemmefra" og da kom det her opp: http://gratisannonser.org/index.php?url_view=4780 Edit: det var visst for dem med egen bedrift. Her er ihvertfall resultatet! http://www.google.no/search?hl=no&q=te...mp;aq=f&oq= Endret 7. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Liker nr 2. Noe jeg ikke liker, er at Laland og Lakus har tatt meg igjen veldig mtp postcount. Hvem bryr seg. Jeg forstår ikke postcounthysteriet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er fordi du ligger så langt bak. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg ligger faktisk på topp 20 Meget overraskende Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 OH NOES!!!! I HAS NOT OVER 800 INNLEGG AT DAR FORUMS! /care Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Elsker engelsken din drugiS Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Foretrekker å ha en relativt lavt postcount og forholdsvis gode innlegg, enn tusenvis av poster det bare står "Lol" og "Wtf?" på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er fjortizz.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Foretrekker å ha en relativt lavt postcount og forholdsvis gode innlegg, enn tusenvis av poster det bare står "Lol" og "Wtf?" på. Eller høy postcount delvis fordi du må ta ansvar, har kvalitet og liker å utdype dine meninger? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Eller bare fordi du har lite å gjøre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Naturligvis, å ha høy postcount OG god kvalitet på innleggene dine er jo det beste. Du faller godt innenfor den beskrivelsen. Moderatorer må jo ofte svare på mye også, så helt naturlig at du har postet mye. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Når jeg kommer meg hjem og får ryddet opp i spillene mine skal jeg bl.a. gi vekk en flett ny GHIII-pakke med gitar. :') Føler meg snill nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Foretrekker å ha en relativt lavt postcount og forholdsvis gode innlegg, enn tusenvis av poster det bare står "Lol" og "Wtf?" på. Eller høy postcount delvis fordi du må ta ansvar, har kvalitet og liker å utdype dine meninger? Eller så kan man bare la være å bry seg om postcount. Men nå stikker jeg og er sosial. Farvel. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Når jeg kommer meg hjem og får ryddet opp i spillene mine skal jeg bl.a. gi vekk en flett ny GHIII-pakke med gitar. :')Føler meg snill nå. Såpass? Det var... snilt. Jeg må få gitt bort noe selv snart, men det er så vanskelig å velge spillene jeg skal gi bort Har masse B-spill på PS2 som er basert på filmer og slikt som jeg gladelig kunne bli kvitt (Eragon, Harry Potter, osv.) men de er det ingen som vil ha. Får grave litt dypere og se om jeg finner noe jeg selv ikke syntes var morsomt, men som er godt mottatt blant gamere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg kjeder meegzzz Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er det bare jeg som føler at noen har kidnappet brukeren til Atsjonas i dag? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Når jeg kommer meg hjem og får ryddet opp i spillene mine skal jeg bl.a. gi vekk en flett ny GHIII-pakke med gitar. :')Føler meg snill nå. Det var noe jeg fikk lyst på.. til hvilken plattform? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå