Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ødela meg? Jeg slo deg vel faktisk 5-4 Skal du begynne med det igjen nå? Det er bare trist, innse at jeg er bedre enn deg. Du kan jo trøste deg med at du sikkert knuser meg i Halo 3, der er jeg forferdelig. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Du er nok bedre enn meg, men i den ene kampen vi har spilt mot hverandre, slo jeg deg 5-4. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Shait, jeg hører ikke noen lyd når jeg klikker på datamusen, jeg tror jeg bør sjekke hørselen min. Dumme forbanna bra musikk som må spilles så høyt att jeg ødelegger ørene mine! Det virker litt, seriøst Sikker på at det ikke bare er musa di som lager veldig lav klikkelyd? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ooooog nå fyrer dere opp GeoW 2. You mind if I join, eller er dette private saker? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Shait, jeg hører ikke noen lyd når jeg klikker på datamusen, jeg tror jeg bør sjekke hørselen min. Dumme forbanna bra musikk som må spilles så høyt att jeg ødelegger ørene mine! :o Shit! Hørselskader, you has them. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nei, det gjorde du ikke. Og det vet du godt. Uansett gidder jeg ikke mase mer om det, du får ha det fint med trollingen i fantasiverdenen din hvor du tror du noengang har slått meg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Nå er det faktisk du som troller her, jeg slo deg 5-4. Men jeg innrømmer at du er bedre enn meg etter hva jeg har sett i public matches. Endret 10. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3...laland360%20n0n Perverst detaljerte stats! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Joiner Gears litt senere jeg også hvis dere skal holde på en stund. Og hvis det er ledig plass. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Lalaaaand, får jeg lov å joine eller ikke? Tør ikke å joine sånn uten videre.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Lalaaaand, får jeg lov å joine eller ikke? Tør ikke å joine sånn uten videre.. Bare å joine Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det skal dere få lov til. Ble en jevn 1v1 i Gears 2 nå, men jeg kom seirende ut etter en 5-3 match. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hvis de er så kjipe at du ikke får joine, kan du spille med meg litt senere istedenfor, Benny. Edit: Jeg var visst for sen der. Endret 10. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 drugiS og Benny: Kommer dere snart eller? Vi har ventet lenge nå... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg kommer på senere, hvis dere tåler å vente. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ojojoj, her ble det en krasjlanding i planene, gitt... Pleier å låse døra mi til vanlig, da jeg ofte spiller spill jeg aldri hadde hatt lov til å spille, men nå sier mamma at jeg ikke får lov til å låse døra... Jaja, have fun. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det tåler jeg ikke, da skal jeg nemlig spise sodd med familien som har kommet nordfra! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ojojoj, her ble det en krasjlanding i planene, gitt... Pleier å låse døra mi til vanlig, da jeg ofte fapper til porr jeg aldri hadde hatt lov til å se, men nå sier mamma at jeg ikke får lov til å låse døra... Amirite? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ojojoj, her ble det en krasjlanding i planene, gitt... Pleier å låse døra mi til vanlig, da jeg ofte fapper til porr jeg aldri hadde hatt lov til å se, men nå sier mamma at jeg ikke får lov til å låse døra... Amirite? Edit: Waaaait.. Og, ja: Det medfører riktighet. Endret 10. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Uhh.. Benny.. Hvis du skal utøve aktiviteter som sømmer seg best innenfor et lukket område; hvordan? Edit: det var spurt om tidligere. :-) Endret 10. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå