Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Det staves Cthulhu, ikke Chtulu eller Chtculu. Og det han sier er Cthulhu fhtagn, ikke fhtagen. Det er forøvrig en forkortelse for "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" (I R'lyehs hus venter Cthulhu og drømmer). Derfor er det antatt at Cthulu fthagn betyr "Cthulhu venter". L2read Lovecraft. Det skjønte jeg ingenting av. Det hørtes ut som noe skumle saker fra Mordor. Jeg holder meg til alvisk, det er langt mer kickass. Endret 10. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Noen her fra drammen som har lyst til å gi meg og min nyinnflyttede tvillingbror en guidet tour i drammen? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Mener du å gå fram og tilbake over brua? Sorry, klarte ikke dy meg Gal_ape Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det skjønte jeg ingenting av. Det hørtes ut som noe skumle saker fra Mordor. Jeg holder meg til alvisk, det er langt mer kickass. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg må inrømme att lo godt av det jeg også Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Fantastisk, kjenner jeg blir småskremt av bildet du posta teletubbiekid, en Bill Clinton som ler så mye er farlige saker! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Dere kan le alt dere vil. Latteren ville imidlertid stoppet fort etter at jeg hadde ødelagt dere med alver i Battle for Middle Earth 2. Alver er mer kickass enn alt. Alltid Prøv å le av disse, du. Så skal vi se hvor tøff du er. Endret 10. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ryu ville tatt dem alle! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Det staves akkurat slik som det ender opp når man taster det på tastaturet sitt. Forresten... "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" er kødd right? Tenkte med en gang på dette: Skjul Mnei, det er ikke det. Som sagt: Lovecraft.Det skjønte jeg ingenting av. Det hørtes ut som noe skumle saker fra Mordor. Jeg holder meg til alvisk, det er langt mer kickass.Call of Cthulhu av H.P. Lovecraft. lolidude: Nei, man kan ikke det. Man kan kun skrive Cthulhu slik det skal skrives, slik Lovecraft skrev det, siden det er hans oppfinnelse. Det er like teit som Metallica som staver det feil. SILLY. Tulu, Clooloo, Cthulu, Clulu, Cathulu, Kutulu, Cighulu, Q’thulu, Ktulu, Kthulhut og andre tøysenavn er bare tilnærmede klammeformer. Endret 10. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det som kicker mest ass i hele verden er en epic 1v1 kamp i Halo 3. iharal3 og meg! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg ser dine alver og høyner med ORKZ! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det som kicker mest ass i hele verden er en epic 1v1 kamp i Halo 3. iharal3 og meg! Det er ikke mulig å spectate i Halo, vel? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Shait, jeg får ikke vondt i ørene av å ha på fullt volum, på tide å skru ned musikken. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Laland er god i Halo, g@dnibbit. Han leder 11-4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Mener du å gå fram og tilbake over brua? Sorry, klarte ikke dy meg Gal_ape Gjør ikke noe du Kjenner jo ikke byen (man kaller Drammen by, sant?) noe særlig i det hele tatt, så det å fått en lett feeling på hvordan det er i forhold til butikker ol. hadde jo vært greit Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Lol, nesten så jeg joiner partyet deres for å være heiagjeng. Husker jeg ødela iharal3 i Gears of War 2. Good times. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ødela meg? Jeg slo deg vel faktisk 5-4 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Tja en kompis av meg bodde ca midt i by'n, er en skikkelig god kina resturant rett ved en sånn fontene der. Kommer ikke på hva det heter nå EDIT: @Gal_ape Endret 10. august 2009 av worthy Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Shait, jeg hører ikke noen lyd når jeg klikker på datamusen, jeg tror jeg bør sjekke hørselen min. Dumme forbanna bra musikk som må spilles så høyt att jeg ødelegger ørene mine! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det som kicker mest ass i hele verden er en epic 1v1 kamp i Halo 3. iharal3 og meg! Det er ikke mulig å spectate i Halo, vel? Med Forge, jo! Laland er god i Halo, g@dnibbit. Han leder 11-4 Du var heldig. Lol, nesten så jeg joiner partyet deres for å være heiagjeng. Husker jeg ødela iharal3 i Gears of War 2. Good times. No need. 25-5 til meg. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå