Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Det staves Cthulhu, ikke Chtulu eller Chtculu. Og det han sier er Cthulhu fhtagn, ikke fhtagen. Det er forøvrig en forkortelse for "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" (I R'lyehs hus venter Cthulhu og drømmer). Derfor er det antatt at Cthulu fthagn betyr "Cthulhu venter". L2read Lovecraft.

Det skjønte jeg ingenting av. Det hørtes ut som noe skumle saker fra Mordor. Jeg holder meg til alvisk, det er langt mer kickass.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan le alt dere vil. Latteren ville imidlertid stoppet fort etter at jeg hadde ødelagt dere med alver i Battle for Middle Earth 2. Alver er mer kickass enn alt. Alltid

 

rivendell_noldor_warriors.JPG

 

Prøv å le av disse, du. Så skal vi se hvor tøff du er.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Det staves akkurat slik som det ender opp når man taster det på tastaturet sitt. Forresten... "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" er kødd right? Tenkte med en gang på dette:

 

Skjul
image_11.gif
Mnei, det er ikke det. Som sagt: Lovecraft.
Det skjønte jeg ingenting av. Det hørtes ut som noe skumle saker fra Mordor. Jeg holder meg til alvisk, det er langt mer kickass.
Call of Cthulhu av H.P. Lovecraft.

 

lolidude: Nei, man kan ikke det. Man kan kun skrive Cthulhu slik det skal skrives, slik Lovecraft skrev det, siden det er hans oppfinnelse. Det er like teit som Metallica som staver det feil. SILLY.

 

Tulu, Clooloo, Cthulu, Clulu, Cathulu, Kutulu, Cighulu, Q’thulu, Ktulu, Kthulhut og andre tøysenavn er bare tilnærmede klammeformer.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Det som kicker mest ass i hele verden er en epic 1v1 kamp i Halo 3. iharal3 og meg!

Det er ikke mulig å spectate i Halo, vel? :whistle:

Med Forge, jo! :)

 

Laland er god i Halo, g@dnibbit. Han leder 11-4

Du var heldig.

 

Lol, nesten så jeg joiner partyet deres for å være heiagjeng. Husker jeg ødela iharal3 i Gears of War 2. Good times.

No need. 25-5 til meg. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...