Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle sanger om Chtulu er automatisk kule. Desuten hører jeg ikke bare på Extreme Metall, liker også sånne ting som du hater 8D

Hva er det jeg hater? Jeg liker mye rart, liker tom. Lady GaGa^^ Og Caramelldansen... og OOOOH YEAH! av Yello:3

 

Dessuten, la oss si at Chtculu gir en sang 10+, men at det er COF gir det 9k-, og at det er du som posta det; 1-. Dermed har den sangen 9k+1-

 

Her har vi godsakene vettu lolidude/teletubbiekid

 

http://open.spotify.com/track/7u6wqWKV1Ji4gZyrl0eML2

Han synger jo gjennom nasan :o

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Her har vi godsakene vettu lolidude/teletubbiekid

 

http://open.spotify.com/track/7u6wqWKV1Ji4gZyrl0eML2

Judas Priest FTW, ett av de bandene jeg alldri blir lei av.

 

Hey! ikke diss Rob Halford, han er kickass. Han synger normalt ikke slik, om du hører på slutten så synger han uten å lage den lyse varianten sin.

 

Men Painkiller er <3. Hør på trommene, øre-orgasmisk

Han høres ut som en gråtende baby som kan engelsk:3

May Zalgo eat your soul.

Lenke til kommentar

Det staves Cthulhu, ikke Chtulu eller Chtculu. Og det han sier er Cthulhu fhtagn, ikke fhtagen. Det er forøvrig en forkortelse for "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" (I R'lyehs hus venter Cthulhu og drømmer). Derfor er det antatt at Cthulu fthagn betyr "Cthulhu venter". L2read Lovecraft.

Lenke til kommentar
Det staves Cthulhu, ikke Chtulu eller Chtculu. Og det han sier er Cthulhu fhtagn, ikke fhtagen. Det er forøvrig en forkortelse for "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" (I R'lyehs hus venter Cthulhu og drømmer). Derfor er det antatt at Cthulu fthagn betyr "Cthulhu venter". L2read Lovecraft.

Man kan stave Q'tulu på mange måter... men jeg vil ikke krangle med deg, det ender alltid opp med att du knuser mine argumenter.

Lenke til kommentar
May Zalgo eat your soul.

Og hva betyr det?

 

Det staves Cthulhu, ikke Chtulu eller Chtculu. Og det han sier er Cthulhu fhtagn, ikke fhtagen. Det er forøvrig en forkortelse for "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" (I R'lyehs hus venter Cthulhu og drømmer). Derfor er det antatt at Cthulu fthagn betyr "Cthulhu venter". L2read Lovecraft.

Det staves akkurat slik som det ender opp når man taster det på tastaturet sitt. Forresten... "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" er kødd right? Tenkte med en gang på dette:

 

Skjul
image_11.gif

 

Alle sanger om Chtulu er automatisk kule. Desuten hører jeg ikke bare på Extreme Metall, liker også sånne ting som du hater 8D

Hva er det jeg hater? Jeg liker mye rart, liker tom. Lady GaGa^^ Og Caramelldansen... og OOOOH YEAH! av Yello:3

Oooooooooh, yeah er jo epic :D

Good, good. Det er også IOSYS - *moonspeak*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...