Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 En sånn vil jeg ha! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Teletubbiekid, jeg er enig i att Cradle Of Filth er wannabe metal, men jeg syntes akkuratt den sangen er kul 8) Chtulu fhtagen! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Teletubbiekid, jeg er enig i att Cradle Of Filth er wannabe metal, men jeg syntes akkuratt den sangen er kul 8)Chtulu fhtagen! Jammen COF er fittemetall for fags... ikke hør på det, det er ikke bra for deg=/ Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Haha, Laland det hadde vært ganske så awesome å hatt en sånn i hagan! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Teletubbiekid, jeg er enig i att Cradle Of Filth er wannabe metal, men jeg syntes akkuratt den sangen er kul 8)Chtulu fhtagen! Jammen COF er fittemetall for fags... ikke hør på det, det er ikke bra for deg=/ Alle sanger om Chtulu er automatisk kule. Desuten hører jeg ikke bare på Extreme Metall, liker også sånne ting som du hater 8D Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Her har vi godsakene vettu lolidude/teletubbiekid http://open.spotify.com/track/7u6wqWKV1Ji4gZyrl0eML2 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Alle sanger om Chtulu er automatisk kule. Desuten hører jeg ikke bare på Extreme Metall, liker også sånne ting som du hater 8D Hva er det jeg hater? Jeg liker mye rart, liker tom. Lady GaGa^^ Og Caramelldansen... og OOOOH YEAH! av Yello:3 Dessuten, la oss si at Chtculu gir en sang 10+, men at det er COF gir det 9k-, og at det er du som posta det; 1-. Dermed har den sangen 9k+1- Her har vi godsakene vettu lolidude/teletubbiekid http://open.spotify.com/track/7u6wqWKV1Ji4gZyrl0eML2 Han synger jo gjennom nasan :o Endret 10. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hey! ikke diss Rob Halford, han er kickass. Han synger normalt ikke slik, om du hører på slutten så synger han uten å lage den lyse varianten sin. Men Painkiller er <3. Hør på trommene, øre-orgasmisk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 9k+-1 is not equal to or greater than over 9000!!! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hey! ikke diss Rob Halford, han er kickass. Han synger normalt ikke slik, om du hører på slutten så synger han uten å lage den lyse varianten sin. Men Painkiller er <3. Hør på trommene, øre-orgasmisk Han høres ut som en gråtende baby som kan engelsk:3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Her har vi godsakene vettu lolidude/teletubbiekid http://open.spotify.com/track/7u6wqWKV1Ji4gZyrl0eML2 Judas Priest FTW, ett av de bandene jeg alldri blir lei av. Hey! ikke diss Rob Halford, han er kickass. Han synger normalt ikke slik, om du hører på slutten så synger han uten å lage den lyse varianten sin. Men Painkiller er <3. Hør på trommene, øre-orgasmisk Han høres ut som en gråtende baby som kan engelsk:3 May Zalgo eat your soul. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det staves Cthulhu, ikke Chtulu eller Chtculu. Og det han sier er Cthulhu fhtagn, ikke fhtagen. Det er forøvrig en forkortelse for "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" (I R'lyehs hus venter Cthulhu og drømmer). Derfor er det antatt at Cthulu fthagn betyr "Cthulhu venter". L2read Lovecraft. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Alle sanger om Chtulu er automatisk kule. Desuten hører jeg ikke bare på Extreme Metall, liker også sånne ting som du hater 8D Hva er det jeg hater? Jeg liker mye rart, liker tom. Lady GaGa^^ Og Caramelldansen... og OOOOH YEAH! av Yello:3 Oooooooooh, yeah er jo epic Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Tror jeg akkurat ble forelsket. Jeg er glad i kverulering. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Det staves Cthulhu, ikke Chtulu eller Chtculu. Og det han sier er Cthulhu fhtagn, ikke fhtagen. Det er forøvrig en forkortelse for "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" (I R'lyehs hus venter Cthulhu og drømmer). Derfor er det antatt at Cthulu fthagn betyr "Cthulhu venter". L2read Lovecraft. Man kan stave Q'tulu på mange måter... men jeg vil ikke krangle med deg, det ender alltid opp med att du knuser mine argumenter. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 http://open.spotify.com/track/4YA8Vu61PR1fKe0FEIA3MZ ahh det er så fantastisk Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Dere burde høre på Thy Forsaken. Thy Forsaken er lagd av win. http://www.youtube.com/user/ThyForsaken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Eyh! Jeg hørte på Gangsta's Paradise! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 May Zalgo eat your soul. Og hva betyr det? Det staves Cthulhu, ikke Chtulu eller Chtculu. Og det han sier er Cthulhu fhtagn, ikke fhtagen. Det er forøvrig en forkortelse for "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" (I R'lyehs hus venter Cthulhu og drømmer). Derfor er det antatt at Cthulu fthagn betyr "Cthulhu venter". L2read Lovecraft. Det staves akkurat slik som det ender opp når man taster det på tastaturet sitt. Forresten... "Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn" er kødd right? Tenkte med en gang på dette: Skjul Alle sanger om Chtulu er automatisk kule. Desuten hører jeg ikke bare på Extreme Metall, liker også sånne ting som du hater 8D Hva er det jeg hater? Jeg liker mye rart, liker tom. Lady GaGa^^ Og Caramelldansen... og OOOOH YEAH! av Yello:3 Oooooooooh, yeah er jo epic Good, good. Det er også IOSYS - *moonspeak* Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Dere burde høre på Thy Forsaken. Thy Forsaken er lagd av win.http://www.youtube.com/user/ThyForsaken Klarer ikke å høre på growling, det finnes ikke noe værre enn det for mine ører, tar heller en runde med lady gaga på full guffe isteden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå