Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst jeg blir gal av 360 Dpad'en, nesten så jeg river av meg håret

Spilte noen runder Gears of War 2 igår hvor den fikk meg drept flere ganger. Skulle ha frem hagla, men så fikk jeg en pistol. Skulle ha frem longshot'en men fikk en røykgranat. Fikk forsåvidt over 10.000 poeng samme match, så klager ikke, men er fortsatt kjedelig.

 

Edit: Forøvrig fikk jeg tak i en iPhone 3GS idag. Hvit 16GB fra Telebutikken på Aker brygge. Fett. Fattern kommer med den på torsdag; har abstinenser etter en drøy uke uten iPhone nå. HTC S710i er liksom ikke helt det samme..

Endret av Laland
Lenke til kommentar

NetCom får den inn i nettbutikken sin imorra, men ser ut som om den har kommet ut til flere forskjellige forhandlere landet rundt. Satte meg opp på en liste forrige lørdag og fikk en mail i tolv-tiden idag. Fattern løp fra jobben og ned dit og nå er jeg 1899,- fattigere og en iPhone 3GS rikere!

Lenke til kommentar
Seriøst jeg blir gal av 360 Dpad'en, nesten så jeg river av meg håret

Spilte noen runder Gears of War 2 igår hvor den fikk meg drept flere ganger. Skulle ha frem hagla, men så fikk jeg en pistol. Skulle ha frem longshot'en men fikk en røykgranat. Fikk forsåvidt over 10.000 poeng samme match, så klager ikke, men er fortsatt kjedelig.

 

Edit: Forøvrig fikk jeg tak i en iPhone 3GS idag. Hvit 16GB fra Telebutikken på Aker brygge. Fett. Fattern kommer med den på torsdag; har abstinenser etter en drøy uke uten iPhone nå. HTC S710i er liksom ikke helt det samme..

 

 

Den irriterer meg til døde, enkle comboer i SF4 blir helt messed up ettersom input'en ikke stemmer.

Burde ikke vært lov å lage slike dpads.

 

Så nå vurderer meget sterkt å bestille meg en fightpad helt til arkade-stikka kommer.

Lenke til kommentar

Meldinen jeg fikk sa dette:

 

Telebutikken aker brygge her. Vi har idag fått et nytt lite parti med iphone. Idag også gjelder første mann til til butikk prinsipet, ingen iphone har blitt reservert påforhånd. Mvh telebutikken aker brygge n.b kun 16gb.

Inkludert skriveleif :-)

 

Edit: worthy, jeg har heldigvis fem andre kontroller å prøve meg med helt til jeg gir opp. Har tenkt å begynne å spille med en kablet kontroll uansett. Det er et lite psykisk overtak å ha kabel fremfor trådløst..

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Heh, hadde det ikke vært for at analog stikkene føles helt unaturlig ut å bruke i fighting spill pga de har alt for lang rekkevidde så hadde jeg ikke hatt noe problem i det heletatt. Tror nok at jeg må kjøpe meg en slik en. Ser ut til at ventetiden før jeg får Hori stikka er meget lang :/

Lenke til kommentar
Spilte noen runder Gears of War 2 igår hvor den fikk meg drept flere ganger. Skulle ha frem hagla, men så fikk jeg en pistol. Skulle ha frem longshot'en men fikk en røykgranat. Fikk forsåvidt over 10.000 poeng samme match, så klager ikke, men er fortsatt kjedelig.

Jeg så dere hadde et aldri så lite klanmøte. Jeg joinet lobbyen, lo av Noobs of Norway og dro igjen.

 

D-padden er forresten frustrerende på eldre kontroller når de begynner å bli litt slitt. Da er det umulig å bruke den.

Lenke til kommentar
Jeg så dere hadde et aldri så lite klanmøte. Jeg joinet lobbyen, lo av Noobs of Norway og dro igjen.

 

D-padden er forresten frustrerende på eldre kontroller når de begynner å bli litt slitt. Da er det umulig å bruke den.

Du er gøy. Jeg lover deg, men en full n0n lobby er det liv som bare det! Bonder er gøyale de også. Noe jeg mener jeg har bevisst. Forøvrig er kontrollen min litt for godt brukt i to år. Har en som er rett over tre og et halvt år gammel også, men den er mest til pynt.

 

Jeg har vært i Arendal og spart 3500,-. Rart, det der.

WHAT?! and you didnt tell me! :p

Sorry. Kjøpte to gensere, en bukse, tre jakker og en boksershorts.

Lenke til kommentar

Hytta jeg var på nå for litt siden er i nærheten av Arendal.

 

Stepp off Megamix er så kul 8D

Blanding av de mest populære Grandmaster Flash sangene.

http://open.spotify.com/track/3X2Ow4rf0mvJQP8DELtngf

Meh, nå fikk jeg mere lyst til å høre på noe annet.

http://open.spotify.com/track/0d40w6FIH2C7pzr97lyLL8

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...