lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 God morgen, Ehtram. YouTube Stats: Videos Watched: 9,539Videos Uploaded: 144 Video Views: 234,467 Favorites: 186 Channel Views: 2,452 Subscribers: 85 Så jeg er god nokk til å få en god morgen hilsen? Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 noen som har sett bruno? er den bra? tenkte å se den idag... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Så jeg er god nok til å få en god morgen hilsen? God morgen, William. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Så jeg er god nok til å få en god morgen hilsen? God morgen, William. How!? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nei, no kan du lure. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg blir gal. Mamma og søstra mi stresser som om verden var i ferd med å gå under. De kakler og hyler og løper rundt. Kunne ønske jeg slapp å være sammen med dem. Moren og søstern min er Jehovas Vitner, så de gjør det bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hmmm med fare for å bli for sliberig etter en del flasker vin velger jeg å gå å legge meg nå.Har ufattelig lyst på sex nå, men det e rikke noehøyre handa en gang kan hamle opp med... Sex <3 Faen, jeg lovet meg selv å legge meg tidlig i dag. Yeah, right. Men du er jo opptatt! Pfft. Jeg trodde dere hadde mer guts enn dette gutta! Hvor er de slibrige kommentarene?! Hvor er postene som inneholder navn, photoshoppa bilde av dere selv og adresse?! jeg sa jo jeg skulle gå å legge meg før det skjedde... Hei og god dag! Føler som om jeg har jobbet i en evighet nå! 6 dager på rad med flytting og et par timer søvn bare... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ohh grim-reaper i torchwood woot. Hva skjer Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nå skal jeg spise royal is Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nøtte: Var du tilfeldigvis utenfor Byporten ved busstoppet sammens med ei jente fredags ettermiddag? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hva er det de stresser med? De er alltid sånn. Ah, nei da misunner jeg deg ikke. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) The Hunter er på 99% Endret 10. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nøtte: Var du tilfeldigvis utenfor Byporten ved busstoppet sammens med ei jente fredags ettermiddag? det kan godt være hvordan da? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Syntes jeg kjente igjen fjeset ditt fra "bilde av deg selv" tråden. Men siden jeg ikke kjenner deg kunne jeg ikke bare hoppe bort å " heeei nøtte! neptjune fra gamer.no her. Whaaaas uuuuuup?!" Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Folk kjenner deg igjen på gaten nøtte! Du er famous! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Wow forum kjendis nå! Moro! ho jeg sto i lag med er ho jeg bor i lag med nå:-) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Aaaah. Angrer på at jeg ikke lekte nøtte-fanboy. Løpt mot deg og skreket" nøøøøøøttem, nøøøtte! Kan jeg få autografen din?????" :D Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hahahahahaha! Det hadde vært hysterisk moro! Rett og slett genialt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hahahahahaha! Det hadde vært hysterisk moro!Rett og slett genialt! Jeg prøvde å lage T-skjorte, men jeg faila. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg blir gal. Mamma og søstra mi stresser som om verden var i ferd med å gå under. Moren og søstern min er Jehovas Vitner, så de gjør det bokstavelig talt. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå