AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Helt ærlig HCG, så er de forferdelige. De er tungvinne å huske samt vanskelige å lese og det er en dårlig kombo. Sats på et enstavelsesord. Eller bare Kølla Kristianen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 @AltF4: Yo. Newsflash. (Laland? ) Det var ikke jeg som foreslo de navnene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nei jeg vet det men du spurte om hva vi syns om dem og jeg svarte. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nei, jeg skrev ikke at jeg ville vite hva dere synest, men om dere synest noen av dem er bra. Detaljer, detaljer. Forstår du bare vil virke litt hyggelig. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nei, jeg skrev ikke at jeg ville vite hva dere synest, men om dere synest noen av dem er bra. Detaljer, detaljer. Forstår du bare vil virke litt hyggelig. Han sa jo at alle var forferdelige. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ja, men var det det jeg skrev? At jeg ville vite om de var forferdelige? Nei. Jeg mener intet vondt mot AltF4. Ville bare påpeke feilene. ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Når han skriver at de er forferdelige, så mener han at ingen av de er bra. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Ja, men var det det jeg skrev? At jeg ville vite om de var forferdelige? Nei. Jeg mener intet vondt mot AltF4. Ville bare påpeke feilene. ^_^ Så han måtte ha skrevet: "Jeg syntes ingen av de er noe bra i det hele tatt" for å gjøre deg fornøyd Meeeeget pirkete i dag hcg;) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nei, nei. Jeg ville bare leke pirkete, ja. ^_^ Admin made funneh. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Admin removed funneh. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Var litt sløv og glemte å lese førstepost, oppdatert nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Vi burde opprette en egen Admin-tråd her etter som vi får fler brukere, hvor vi siterer morsommme admin-grunnlag for f.eks. trådstegninger og slik. Finns en på Steam-forumet hvor de diskuterer hvorfor de har blitt bannet i VAC hvor det er en moderator som tar helt av hver gang en bruker kommer med en dårlig unnskyldning/åpenbar løgn. Edit: Lesebriller med stavekontroll for det man skriver, finnes det slike? Endret 10. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Vi ha jo Gullkorn fra forumet. 13:37 btw. Edit: Og selvfølgelig endret den til 13:38 akkurat da jeg merget innleggene. Det første innlegget var 13:37. Endret 10. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Som jeg sa istad, jeg skal lage en gaming-channel på YouTube.HCGaming var ikke ledig, men YT kom med noen forslag. MrHCGaming HCGaming1 TheHCGaming HCGamingify HCGamingable HCGamingful Noen som har noen forslag? Eller synest noen av de over er bra? Allle var elendige! Men det visste du jo fra før! God morgen Lenke til kommentar
Safir Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg blir gal. Mamma og søstra mi stresser som om verden var i ferd med å gå under. De kakler og hyler og løper rundt. Kunne ønske jeg slapp å være sammen med dem. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Hva er det de stresser med? Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) ---------------------- Endret 10. august 2009 av Lolzormaxor Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Du er nå ganske aktiv på forumet og på gamer, så hvorfor ikke gamer.notvhcgamingultraman WTF??? Oh @HCG altså! Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 håper du skjønte at jeg kødda... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Klart jeg gjorde det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå