Mokko Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Nå har jeg tenkt å lage en annonsering på YouTube til mine 85 subscribere (nå kan du tenke på at jeg er elleve år) at jeg har laget en konto bare for spillvideoer. Hvilken sang burde jeg ha i bakgrunnen? Silikon i tatti - Vassendgutane EDIT: Nei, nå er det kanskje på tide å legge seg med tanke på at jeg må opp i åtte tiden. Da snakkes vi om fem-seks dager, ikke gjør noe jeg ikke ville ha gjort. Og ta en titt her, fete saker. Endret 10. august 2009 av Mokko Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Silikon i tatti - Vassendgutane Har du sittet 2 dager i strekk i bil med familien, og bare ha bare en kasset og høre på? På den ene siden var hits for kids *** og på den andre varvassend gutane. Har bygget opp et STERKT hat forhold mot begge deler! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nei, jeg har faktisk ikke det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 På Diskusjon.no har jeg fått disse forslagene. http://www.youtube.com/watch?v=0379Zs0qaXg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg får ikke sove siden døgnrytmen min er helt ødelagt, og kommer derfor til å få store problemer neste uke. *grøss Nei, nå er det kanskje på tide å legge seg med tanke på at jeg må opp i åtte tiden. Da snakkes vi om fem-seks dager, ikke gjør noe jeg ikke ville ha gjort. Og ta en titt her, fete saker.Har allerede vært innom der. Men du får kose deg da, Mokko. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Som jeg sa istad, jeg skal lage en gaming-channel på YouTube. HCGaming var ikke ledig, men YT kom med noen forslag. MrHCGaming HCGaming1 TheHCGaming HCGamingify HCGamingable HCGamingful Noen som har noen forslag? Eller synest noen av de over er bra? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Som jeg sa istad, jeg skal lage en gaming-channel på YouTube.HCGaming var ikke ledig, men YT kom med noen forslag. MrHCGaming HCGaming1 TheHCGaming HCGamingify HCGamingable HCGamingful Noen som har noen forslag? Eller synest noen av de over er bra? Grøsser av alle Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) whats up? er d noen som gamer BF1943? if, add me Endret 10. august 2009 av Lolzormaxor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nå får jeg ikke sove i natt! Dont worry, I am The Doctor! Som jeg sa istad, jeg skal lage en gaming-channel på YouTube.HCGaming var ikke ledig, men YT kom med noen forslag. MrHCGaming HCGaming1 TheHCGaming HCGamingify HCGamingable HCGamingful Noen som har noen forslag? Eller synest noen av de over er bra? Grøsser av alle De er ewwhh.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Du er usedvanlig underholdende å bowle med! Fordi det ikke er noe pent å si? Håh, proved you wrong! Go morgen og greier, nå skal jeg støvsuge kåken. Must... resist... TF 2 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 I dag takket jeg plent nei til å jobbe, jeg skal nok ut å handle litt mer klær også tenkte jeg at jeg skulle kanskje kjøpe tv i dag. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 God formiddag godt folk! Noen updates? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Goddagen! Litt senere enn planlagt, men min mor insisterer på at vi skal en tur til Arendag så jeg ble i senga litt lenger på trass. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Svarte... Jeg skulle egentlig ut å handle i dag, men er jo en som drar til japan nå snart og det blir holdt avskjedsfest for hun i dag, da får jeg nok dra på den istedet. Viktigere det enn å få tven i dag. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer med dagen til BoardkilL og Joananas Eg gjekk inn på Firefox idag, og der var bokmerkelinja mi! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Unødvendig stille her gitt. Jeg blir jo nesten nødt til å gjøre det jeg skal Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Som jeg sa istad, jeg skal lage en gaming-channel på YouTube.HCGaming var ikke ledig, men YT kom med noen forslag. MrHCGaming HCGaming1 TheHCGaming HCGamingify HCGamingable HCGamingful Noen som har noen forslag? Eller synest noen av de over er bra? Grøsser av alle Det kan jeg forstå. O_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå