Mokko Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Kan du gi folk navnene sine tilbake, Laland? Dette tullet vil vi ikke ha noe av. Vel, da må folk slutte å skifte avatarer og signaturene og Har da ikke sagt noe annet, jeg. Avatar og navn er hellig, signaturen kan man være litt mildere med. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Linje to til høyre og venstre må ikke endres på. Hører du det, Mokko? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hvorfor har du aldri sagt noe pent om meg, Laland? Glem det, jeg orker ikke sende pm til drugiS med noe slikt for å få det inn i singaturen nå uansett. God natt, folkens. Jeg skal legge trynet mitt ned på Dirty Harry. Endret 9. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Fordi det ikke er noe pent å si? Joda, men jeg tror ikke han har sagt så mye pent om meg heller. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hmmm med fare for å bli for sliberig etter en del flasker vin velger jeg å gå å legge meg nå.Har ufattelig lyst på sex nå, men det e rikke noehøyre handa en gang kan hamle opp med... Sex <3 Faen, jeg lovet meg selv å legge meg tidlig i dag. Yeah, right. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Det er vel fribryterne som er til for å brytes. Ding ding ding! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hmmm med fare for å bli for sliberig etter en del flasker vin velger jeg å gå å legge meg nå.Har ufattelig lyst på sex nå, men det e rikke noehøyre handa en gang kan hamle opp med... Sex <3 Faen, jeg lovet meg selv å legge meg tidlig i dag. Yeah, right. Det har jeg lovet meg de siste 600 dagene. Får det aldri til. Endret 9. august 2009 av John Smith Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Sex <3 3... 2... 1... GO! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Du er usedvanlig underholdende å bowle med! Du er gøy. Sorry gutta, jeg er bare trøtt. Skal opp ti imorra.. skyter meg selv i foten ved å ikke legge meg Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 teletubbiekid: I won. <3 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Mokko, blir du her en god stund til? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Pfft. Jeg trodde dere hadde mer guts enn dette gutta! Hvor er de slibrige kommentarene?! Hvor er postene som inneholder navn, photoshoppa bilde av dere selv og adresse?! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg klarer bare ikke rive meg løs herfra! Lenket til pc-en med usynlige lenker. Q.Q Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Mokko, blir du her en god stund til? Skal på konf. leir kl 09.30 i morgen, men gamer litt i natt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Får ikke spilt i W7. -.- Phail! Nå installerer jeg XP. Snakkes om en times tid. Stjeler facepalmen din Laland Du mener att du stjeler facepalmen min? Beklager! Hva er så galt med XP? Uansett, så støttet ikke PC-driverne W7, og jeg vil kunne spill, så jeg hadde jeg noen valg? Nei. XP eier. Windows 7 er unbe-fucking-lievable! Du oppdaterer pc driverene! JEG HAR BURSDAG! Overlevde enda et år. Insta-win. Gratulerer Jeg klarer bare ikke rive meg løs herfra! Lenket til pc-en med usynlige lenker. Q.Q Its my attraction o.O Sex <3 Teleport failed! Damnit! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 teletubbiekid: Ok, jeg tapte. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Sex <3 Teleport failed! Damnit! Skjul Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) NÅ legger jeg meg. Jeg lover. Hadde jeg hatt iPhone kunne jeg gjort dette fra sengekanten, men akk.. Edit: Jeg har større hånd en den når jeg har utvidet bildet. 1680*1050 på en 22". Endret 10. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nå går jeg og legger meg før Laland. God natt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Gå og legg deg Laland. Jeg sier det ikke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå