AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 http://failblog.org/2009/08/03/disneyland-photo-fail/ Klarer ikke slutte å le. Et sikkert tegn på at jeg bør finne senga. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Mye liv her i kveld? Så du tok det nest beste? Hehe. Hei, mr. Smith. Ja, siden det andre ble "stjålet" så Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har en Sony Ericsson C905 som det er en feil på. Når folk ringer, hører jeg ingenting. Ingenting. Om jeg derimot tar på høyttaler mens jeg snakker med folk, spiller musikk osv, da får jeg lyd. Jeg antar at det er to høyttalere på en telefon, en "lav" - til samtaler - og en "høy" til musikk osv. Den "lave" har vel mest sannsynlig tatt kvelden, jeg har prøvd å skru av og på telefonen osv. Dette er en ganske dyr telefon (4000++) som jeg kjøpte fra CDON.com så sent som i januar. Telefonen er altså bare et halvt år gammelt, og jeg lurer derfor på om jeg har noen form for garanti el, og hva jeg i praksis skal gjøre for å få den fikset/evt. få ny? Gratulerer med dagen, Joananas. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Du har krav på å få den reparert i hvert fall. Send mail til cdon Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Halvveis til 666 og bursdag på samme dag. Ikke dårlig! Gratulerer, Joananas! Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 http://open.spotify.com/track/4KPU7XGqxo4UlMp3is7NBI God natt forumfolk Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Brenn. DU. byttet.visningsnavn. The horror. Ville bare ha litt forandring. Dette er nesten værre enn når dem stengte So i et par timer! Tradisjoner er ikke til for å brytessom regler er... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hva skjedde med ytringsfrihet? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Det er vel fribryterne som er til for å brytes. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hva skjedde med ytringsfrihet? Personer som får et snev med makt uten å få betalt skjedde. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hmmm med fare for å bli for sliberig etter en del flasker vin velger jeg å gå å legge meg nå. Har ufattelig lyst på sex nå, men det e rikke noehøyre handa en gang kan hamle opp med... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Og vips ble det rart å skulle møte Nøtte neste gang. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Kan du gi folk navnene sine tilbake, Laland? Dette tullet vil vi ikke ha noe av. I'm always here for you, Nøtte. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 jeg er en uforklarlig nøtt. Slapp av AltF4 ingen sum i verden pr dags dato kunne fått meg til å like folk av samme kjønn sånn seksuelt sett... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Haha nei det var ikke det det handlet om. Hva du skulle føle for å stikke you know what borti bryr jeg meg ingen ting om. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hva mener du med "You know what"? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Kan du gi folk navnene sine tilbake, Laland? Dette tullet vil vi ikke ha noe av. Vel, da må folk slutte å skifte avatarer og signaturene og Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Kan du gi folk navnene sine tilbake, Laland? Dette tullet vil vi ikke ha noe av. I'm always here for you, Nøtte. Jeg kan gjøre alt. Jeg velger å la dere tro dere har kontroll. *ond latter* jeg er en uforklarlig nøtt. Slapp av AltF4 ingen sum i verden pr dags dato kunne fått meg til å like folk av samme kjønn sånn seksuelt sett... Finfint å høre. Med mindre du er jente. Da er du ond. Nå legger jeg meg. Har hørt mye rart om denne "døgnrytmen", så nå skal jeg se om den har noe for seg. God natt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) God natt! Faller nok fra selv ganske snart. Kom nettop på at det er en mulighet for at jeg skal jobbe i morgen, med andre ord opp om under 5 timer. Endret 9. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå