AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Skjer med at alle jeg antar liker Dr. Who plutselig skal vie profilen sin til serien? Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) yezzzz Jahhhhh, endelig har jeg avatar bilde (brukt en evighet fordi jeg ikke er en kløpper på bilder) JAHHHHH, JAHHHHHH, JAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH awezome picture Endret 9. august 2009 av gamer ftw Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jævlig kult, her står Gabe Newell i Valve og snakker med stumme folk - også sier de at TF 2 ikke har closed captioning, altså teksting, og da fisker han frem mobilen og lager et notat om at de skal fikse det. Spillutviklere man er nødt til å elske. spent på å se om det vil komme! Ja! Hadde de bare kuttet ut det euro crappet da <_< yezzzz Jahhhhh, endelig har jeg avatar bilde (brukt en evighet fordi jeg ikke er en kløpper på bilder) JAHHHHH, JAHHHHHH, JAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH awezome picture Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 oooooog? you fix me? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Me fix you. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Mye liv her i kveld? Så du tok det nest beste? Hehe. Hei, mr. Smith. Skjer med at alle jeg antar liker Dr. Who plutselig skal vie profilen sin til serien? Fordi den fortjener det. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 The Master has quoted me :o' Nå får jeg ikke sove i natt! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Right. StabakJF, når er det du kommer tilbake for fullt? Om et år? Nei, dønn seriøst så aner jeg ikke. Men skal prøve å henge her litt i tiden fremover, kanskje blir jeg med på neste forumtreff Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Har ikke gjort en DRITT idag. evig kjedelig. brorn min har tatt med Uber-pcn sin vekk, så jeg får ikke game wow (Gnome rouge lvl 14 jipppiiiiiiii gogogogo) og jeg har ingen å spille med på live til tider... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg fortalte ikke hva jeg fikk av min søster med familie i sein bursdagsgave i dag! Tidenes mest fantastiske putetrekk: Dirty Harry med pistolen sin fremme med teksten "Are you feeling sleepy, punk?" samt musematte med teksten Verdens Beste Onkel og bilde av meg med min niese på fanget. Samt spenn til å kjøpe The Wire. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 gamer ftw: Signaturen din er fail. Jeg hadde addet deg på Live hvis du ikke hadde skrevet "Nå har du vel ikke lyst til å adde meg..." Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 JEG HAR BURSDAG! Overlevde enda et år. Insta-win. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 JEG HAR BURSDAG! Overlevde enda et år. Insta-win. w00tw00t, congrats! B) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Gratulerer med dagen, Joananas. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 JEG HAR BURSDAG! Overlevde enda et år. Insta-win. Yay! Gratulerer! Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 o.......k me fix now:D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Congratulations! Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ZmD0V9NnWfw...feature=related haha det er så bra Endret 9. august 2009 av gamer ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå