sirupkaramell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 skryter av at du har bevis, når du ikke viser noen.................... huff, jaja. Godt noen har vett her som feks dunedain. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Får ikke spilt i W7. -.- Phail! Nå installerer jeg XP. Snakkes om en times tid. Stjeler facepalmen din Laland Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 skryter av at du har bevis, når du ikke viser noen.................... huff, jaja. Godt noen har vett her som feks dunedain. Søk gjennom tråden og du finner et screenshot hvor det står at du er gutt. Gr-profilen din sier vel også at du er gutt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=566136 Omg! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Får ikke spilt i W7. -.- Phail! Nå installerer jeg XP. Snakkes om en times tid. Stjeler facepalmen din Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Posta linken tidligere i dag. Blir spennende å se om vi får no snikegreier, og om vi kan kommunisere, eller vil se alyx kommunisere med henda^^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=566136 Omg! Vil det virke da høres litt rart ut. Men det kan jo virke Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 vil dere se noe deilig? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hva er så galt med XP? Uansett, så støttet ikke PC-driverne W7, og jeg vil kunne spill, så jeg hadde jeg noen valg? Nei. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) XP er awesome. Mye bedre en vista hvertfall Endret 9. august 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Alltid moro å se noe deilig - tror jeg :unsure: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Right. StabakJF, når er det du kommer tilbake for fullt? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 XP er awesome. Mye bedre en vista hvertfall +1 Lenke til kommentar
Einride Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hva er så galt med XP? Uansett, så støttet ikke PC-driverne W7, og jeg vil kunne spill, så jeg hadde jeg noen valg? Nei. Med mindre du har veldig obskur og/eller gammal PC burde vel W7 ha drivarar til det meste. Einaste du stort sett må ordne med sjølv for å spele er vel til skjermkortet og knasjke lydkortet. Endret 9. august 2009 av Einride Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Posta linken tidligere i dag. Blir spennende å se om vi får no snikegreier, og om vi kan kommunisere, eller vil se alyx kommunisere med henda^^ Hehe ok. Tror ikke vi får noe sniking, og det er jo mulig det ikke blir annet enn Alyx som kaver litt med fingeren sine - men det er spennende non the less! Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Gleder meg faktiskt til niende. Vet ikke hvorfor, men har en deilig følelse for at d blir awezome framføringer (yesssss) prøver (double yessssssssssss) tentamen (orgasme) Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 gleder meg faktisk til tredje skal bli deilig og bli ferdig! yezzz (orgasme) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jævlig kult, her står Gabe Newell i Valve og snakker med stumme folk - også sier de at TF 2 ikke har closed captioning, altså teksting, og da fisker han frem mobilen og lager et notat om at de skal fikse det. Spillutviklere man er nødt til å elske. spent på å se om det vil komme! Endret 9. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Mye liv her i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå