iharal3 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 God Kveld, The Last Word 1! Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Har vært litt busy for tiden. Har vært på forskjellige fester med mine venninner xD Endret 9. august 2009 av sirupkaramell Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Har ikke jeg bevist her inne at du er en gutt, Sirup? Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) huh? Betyr det at om jeg er gutt kan jeg ikke være på fest med venninner? lol Men uansett, jeg ER en JENTE. ............................... Endret 9. august 2009 av sirupkaramell Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har jo bevist at du IKKE er det. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 huh? Betyr det at om jeg er gutt kan jeg ikke være på fest med venninner? lol Men uansett, jeg ER en JENTE. ............................... Ikke i iharals verden Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nei ikke i Haralds verden 8) @iharal3 Du har ikke bevist noe som helst..... Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 noo.. not the shemale discussion again -.- Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Først viste jeg GR-profilen din hvor du har et bilde av deg selv, det står at du er en gutt på 16 som heter Stian. Deretter viste jeg et screenshot fra IRC hvor du sa at jeg ikke skulle si her at du var en gutt. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ja, du skal ikke si at jeg er en gutt siden jeg er en jente.. Fatt litt. Ja, på GR tok jeg bare en random gutt<3 fra nettby som jeg brukte som avatar og alias. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Og IRC-screenshotet. Hvordan forklarer du det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Dette lukter dejavu Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Og IRC-screenshotet. Hvordan forklarer du det? Aner ikke hva du snakker om. Men er nok sikkert bare manipulert eller så har du fått det til å se ut som at jeg har skrevet diverse ting.. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) hvordan vet vi at iharald ikke er en hund derimot er skrivingen til rar til og være en jente.. men hallo! det er hjerter der da er det jo en jente alle sammen.. våkn opp! ' selv om jeg kansje kaster tennveske på bålet thats fun! vi vil ikkje ha noen shemale diskusjon mellom iHasAids og Sirupsgutten Endret 9. august 2009 av Drizzt Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ok, om du får et kick av å leke jente på gamingforum skal jeg ikke hindre deg. Lenke til kommentar
sirupkaramell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hvorfor tror dere at jeg ikke er en jente?? -.- Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Var nettopp å så Antichrist på kino og må si at det er definitivt en dyster film. Og en smule grafisk, men det liker vi. For de som vil se pupper, pikk og fitte er det heller ikke en dårlig film å se. En veldig annerledes film i forhold til mye annet man ser på kino, men samtidig en rimelig god film etter min mening. Fikk også vite at en kompis av meg hadde driti seg ut "litt" også på fylla i går. Alle dreit seg egentlig ut i går da noen klarte å ødelegge et helt trappegelender og noen andre ble bare så jævlige at de var ultrajævlige, men han tok kaka. Haha, jeg lo så jeg trodde jeg skulle dø da jeg fikk høre det- http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=566121 Nå har jo politiet bevis for att han var ruspåvirket Får ikke spilt i W7. -.- Phail! Nå installerer jeg XP. Snakkes om en times tid. Stjeler facepalmen din Laland Du mener att du stjeler facepalmen min? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 iharal3 da, du må jo ikke skremme vekk ei av de få jentene vi har her på forumet. Hvis ho sier ho er jente, så er ho jente. Case closed Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) - Endret 9. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hvorfor tror dere at jeg ikke er en jente?? -.- Fordi du har sagt hundrevis av ganger at du er gutt? Og du har gitt meg facebookprofilen din? iharal3 da, du må jo ikke skremme vekk ei av de få jentene vi har her på forumet. Hvis ho sier ho er jente, så er ho jente. Case closed Nei, bevisene mine sier noe helt annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå