lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg lurer på å kjøpe stasjonær PC til rundt 4000 før komfirmasjon eller til en god del mer etter komfen. Noen som har noe å anbefale? Du burde vente til etter konfen. Da har do jo råd til en rå gamer PC. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg kjenner at hver gang Ash sier "Thunder!" til Pikachu, så tar det helt av. Får et adrenalinkick uten like, for når Pikachu bruker Thunder.. da, da tar det av! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Lalz, Laland. Og det er godt å ha deg tilbake, Jan Fredrik. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Brenn. DU. byttet.visningsnavn. The horror. Ville bare ha litt forandring. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Forandring suger. Ingen liker forandring. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Forandring fails. Hmm, jeg tror jeg skal bytte avatar. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ikke altid, men når ron perlman sier war,war never changes så er det sant Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Brenn. DU. byttet.visningsnavn. The horror. Ville bare ha litt forandring. MASTER! MASTER! Master of puppets, I'm pulling your strings Twisting your mind and smashing your dreams Hoho! Jeg har installert Sid Meier's Pirates. Endret 9. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg prøvde å installere Per Thoralfs Pirater men de ville ikke, de ville bare sitte på brygga og synge og være fulle. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Stikker og spiller fotball. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Lalz, Laland. Og det er godt å ha deg tilbake, Jan Fredrik. Problemet er at jeg aldri kommer ordentlig tilbake Har ikke tid til en dritt lenger, og nå begynner 10. klasse :o I tillegg har jeg ikke PC lenger, sitter nå i Ålesund på et hotell Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Fra og med nå har jeg ikke nett på ubestemt tid Heihei. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nei, Lakus. NEI! Dere? Jeg tror det er TPB's dommedag idag. Nå stikker jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 http://www.eub.no/nyheter/article4503186.ece Pokker, dette tenkte jeg ikke over! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 http://www.eub.no/nyheter/article4503186.ece Pokker, dette tenkte jeg ikke over! Det du ikke vet har du ikke vondt av Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Sniker meg til noen minutter med nett før jeg skal på kino (Antichrist) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Åååh.....Fyllesyk....Må...ha....dollys pizza.... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Åååh.....Fyllesyk....Må...ha....dollys pizza.... OM NOM SYNTETISK OSTEERSTATNING 90% PALMEOLJE NOM NOM Ugh. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 God morgen (er egentlig 45 min siden jeg stod opp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå