Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kråketegnene holder jeg meg langt unna, men det er sikkert festlig for dem som gidder å bruke tid på det.

Kommer jo godt med når man skal til Japan da. Jeg mener, en venn av meg dro til Japan og han hadde store problemer når han skulle handle i butikken. Kjøpte seg noe han trodde var brus, og tok en stooor slurk. Det var selvfølgelig ikke brus, det var såpe av noe slag.

Lenke til kommentar
Nesten så jeg kommer på døra di også Mammakamel, det hørtes godt ut.

 

Jeg trykka som en maniac, jeg er litt redusert idag. Ordren kom på 424.- og jeg kan skryte av PeppesBurger og en veggispizza.

 

Hehe. Veggispizza? Vi tar det igjen seinere vi ;) Kan ikke eta opp maten til maten.

Lenke til kommentar
De kråketegnene holder jeg meg langt unna, men det er sikkert festlig for dem som gidder å bruke tid på det.

Kommer jo godt med når man skal til Japan da. Jeg mener, en venn av meg dro til Japan og han hadde store problemer når han skulle handle i butikken. Kjøpte seg noe han trodde var brus, og tok en stooor slurk. Det var selvfølgelig ikke brus, det var såpe av noe slag.

kan ikkje japanere engelsk? uansett så må de vel ha hatt cola? ALLE land har cola..

U.S.A! U.S.A! U.S.A!

 

 

:D

Lenke til kommentar
Haha, joa. Glede seg blir vel å ta litt hardt i men.

Jøss, er du her enda? Nice.

 

Jeg er så håpløs. Får ikke til å skrive Hiragana. Q.Q

 

Njaa fikk meg noen timers søvn, nå sitter jeg å praccer BnB-comboer på SF4. Selv om det føles latterligt åndssvakt ut å bruke dpad'en til 360en ><

Lenke til kommentar

Problemet hun har i In the Ghetto er takten i sangen og hennes eget tempo. Hun sliter litt med det i Suspicious Minds, men det er hakket verre i Ghetto. Minds har jo selvfølgelig fortrinnet av å ha et bredt spekter av keyboardbruk.

 

Wing sings all you favourites. Nei det gjør hun så aldeles ikke.

 

 

Trykk her. spol frem til 1:03. Await :blink: :unsure: :o :huh::mellow: in 3... 2.. 1...

 

 

(og der var klokka 13:37) Nå skal det spilles TF 2.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Hm. En viss forumbruker som jeg ikke helt kan nicket på fortalte meg at dette var stedet å henge på forumet. Lyst til å bevise det?

Må nok la dette vokse på meg, jeg. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...