worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Det funker også å kaste boksen i murvegger evt gulvet! Ikke et godt tips om det er noe flytende oppi, samt at du ikke orker å rydde. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Du har vel sikkert fått det til nå.. men prøvd å trykke ned mens du vrir lokket :3 ? Jeg har prøvd det, ja. Fikk det til sist, men nå sitter den helt fast, altså. Og det gjør vondt for hendene mine. Q.Q..*snufs* Kaste den i veggen? Da blir nok folka i huset glade. ^^ Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Annet tips er jo å ta genseren/tskjorta rundt lokket og vri. Da slipper du hvertfall å få vondt i hendene. Tssh, gjør vel ikke noe det? Er trossalt vitaminbjørner vi prater om! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Tror det flaueste som har skjedd i livet mitt var da jeg fortalte søstera mi om hvor umulig det var å vri opp korken på små likørflasker, og ho gjorde bare "pop", uten å ta noe i :3 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Huff og huff Gormers, du må trene på dine "åpne lokk" skills virker det som Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 HCGrandTheftAuto Styggeste jeg noen gang har sett.. Agreed, om det var en spøk var den dårlig Åh? Hva er det du sliter med å få opp? En boks med vitaminbjørner Press ned lokket samtidig som du vrir! God natt! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) *gjemme seg under sten* Eier på alt annet av korker og lokk! http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=566066 really... :7 Endret 9. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Men det er jo akkurat det jeg gjorde. Jeg brukte genseren til å dekke hånda og jeg GREIDE DET! <3 Endret 9. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 *gjemme seg under sten* Eier på alt annet av korker og lokk! http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=566066 really... :7 Hah, jøss. Det der visste ikke jeg selv. Ja begge ligner forsåvidt på Skeletor. Jeg lukter komplott! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 fææææn hvorfor har jeg ikke lagt meg enda ololol Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Eg spelar Nazi Zombies med to vennar av meg. :o Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Er ikke trøtt i det heletatt jeg, irriterende egentlig. Men, det gjør meg tydeligvis mye mer aktiv på forumet, win/win! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Burde du ikke sove mer for å få bedre utbytte av treningen din... elns? :V Anyways, nå er det tid for å sove! Nå er det snart bare deg igjen på forumet worthy, kanskje like greit å køye med en gang? ;P Endret 9. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Om jeg skulle trent imorgen så jo, da burde jeg vel ha gjort det. Men ettersom jeg ikke skal det og jeg ikke er trøtt, så funker det særlig dårlig gitt :/ Haha, er vandt til å lurke rundt når det ikke er noen her fra nattjobbing. Så det blir ikke akkurat en ny opplevelse Gut nacht, teletubbiekid. Men det er jo akkurat det jeg gjorde. Jeg brukte genseren til å dekke hånda og jeg GREIDE DET! <3 Sa det ville funke! Endret 9. august 2009 av worthy Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Og da hopper jeg til sengs.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 God morgen. Tid for å stå opp smått folk. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Fikk hvertfall ca 3 timers søvn, jippi. Er så hat når man får sånne dager der man absolutt ikke får sove >< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) There's no stars you see, there's no stars you see, it's just war sattelites, it's just war. But still it's beautiful. Endret 9. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 The Answer Lies In The Heart Of Battle.. (?) Visste ikke helt hva jeg skulle skrive tilbake Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hehe God morgen for eksempel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå