Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, vel. Jeg valgte lett Muay Thai over alkohol av den enkle grunnen at jeg vil mye heller trene den kampsporten og ha professionaliteten som kommer med den, enn å drikke meg snydens hver helg.

 

Ble ferdig med sånt før jeg ble atten :p.

Meh. Selv foretrekker jeg moro, og det å nyte livet, fremfor noe annet. Syns du det virkelig ikke er moro å drikke?

Lenke til kommentar

Nyter livet til det ultimate jeg, trenger da ikke alkohol for å gjøre det ;)

 

Jeg føler liksom ikke nødvendigheten til å drikke alkohol for å ha det gøy, klarer fint å være like utadvent og gjøre idiotiske ting edru :p. Men det kommer jo ann på interessene man har. Se bare på Ole Einar Bjørndalen, evt noen andre "superstjerner" de har det jo gøy og nyter livet med det de gjør uten å måtte drikke seg drita full på fredag :p

Lenke til kommentar

Tja, de fleste av vennene mine som har husfest setter pris på å ha en edru "bouncer" :p

 

Nei, men jeg ser det. I Norge er det liksom "normalt" å drikke seg drita full. Men det funker ikke med det jeg nyter å drive med så da velger jeg selvfølgelig å ikke gjøre det.

 

Men vi har alle forskjellig smak og meninger, og det er jo det som gjør verden så fantastisk!

Lenke til kommentar
Tja, de fleste av vennene mine som har husfest setter pris på å ha en edru "bouncer" :p

 

Nei, men jeg ser det. I Norge er det liksom "normalt" å drikke seg drita full. Men det funker ikke med det jeg nyter å drive med så da velger jeg selvfølgelig å ikke gjøre det.

 

Men vi har alle forskjellig smak og meninger, og det er jo det som gjør verden så fantastisk!

Bouncers er fint å ha, det er sant^^ Samme med sjåfører.

 

Men dude, man trenger ikke drekke seg drita hver gang da. Er over et halvt år siden sist jeg var drita liksom. Går fint an å ta seg et par-tre-fire-fem pils uten at verden går under;D

Lenke til kommentar

Det går absolutt fint, men det ødelegger kroppen din uansett. Og det er jo det jeg ikke ønsker å gjøre vettu, så da går det jo ikke så bra sammen

 

Her er forresten en video for de som lurer på hva "Muay Thai" er for noe:

 

Aner ikke hvordan jeg embedder med dette forumet :/

 

EDIT:

Desidert min favoritt fighter igjennom tidene.

Endret av worthy
Lenke til kommentar

Meh, alkohol gjør det ikke for meg... blir ikke ordentlig "brisen" humør før jeg er ordentlig full, og hva er poenget når du ikke husker noe 8D. 5 pils er i alle fall ikke nok...

 

Dette gjør det for meg, if you know what Im sayin.

 

edit: Vet alt om muay thai, jeg har spilt ufc undisputed vet du worthy 8D

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Ei venninne av meg fester hver helg nå, og hun har blitt ganske..feit tbh. Ikke det at det bare er alkoholen. men det hjelper på.

 

Så absolutt, og jeg må nesten holde kroppen min i någenlunde balanse for å kunne utdøve det jeg gjør helt greit.

 

Men det er jo mitt valg som sagt :)

Lenke til kommentar
Aner ikke hvordan jeg embedder med dette forumet :/

 

Desidert min favoritt fighter igjennom tidene.

 

siter innlegget mitt for å se hvordan jeg gjorde det;)

 

Men tar du virkelig treningen din sååå seriøst at du ikke drikker en dråpe alkohol? Hva med sjokolade da? Eller Cola? Eller alt annet som er usunt?

Meh, alkohol gjør det ikke for meg... blir ikke ordentlig "brisen" humør før jeg er ordentlig full, og hva er poenget når du ikke husker noe 8D. 5 pils er i alle fall ikke nok...

Poenget er at det er skjitgøy der og da, og det er det som teller^^

Lenke til kommentar

Ahh, takk!

 

Jeg holder meg helst unna det, godis spiser jeg ikke lenger, og brus kan jeg tillate meg en veldig skjelden gang. Og ja jeg tok det ganske så seriøst da jeg var meget aktiv, nå som jeg er arbeidsløs er det litt vanskelig å betale medlemskapet sitt :p.

 

Men når jeg tar det opp igjen så kommer jeg til å ta det like seriøst og alltids yte 110%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...