Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

@teletubbiekid

 

Haha, madammen min er smålig gamer, går så bra så. Handler om å ikke finne en fullblodsgamer, men en semi-en det er det ikke noe i verden med.

 

Skal sies at jeg aldri drar på LAN's lenger da. Og jeg spiller mest på konsollen, og om madammen vil bruke den så har jeg SF4 på PC'en og visa-versa for 360'en, im all set!

Hva definerer du som "smålig" gamer?

 

Min definisjon av det er at hun blir alltids med å spiller Rock Band/Insert Andre Sosiale Spill, og ikke kviner om at jeg bruker mye av fritiden med spill, men er med på notene og tester det ut og ser om det er noe for henne.

 

Spill generelt har hun ingen interesse av, men når hun finner noe hun liker, ja da er det ikke noe problem for henne å sette seg ned i et par timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bwahahaha! Seriøst teletubbie?

Seriøst hva?;P

 

@teletubbiekid

 

Haha, madammen min er smålig gamer, går så bra så. Handler om å ikke finne en fullblodsgamer, men en semi-en det er det ikke noe i verden med.

 

Skal sies at jeg aldri drar på LAN's lenger da. Og jeg spiller mest på konsollen, og om madammen vil bruke den så har jeg SF4 på PC'en og visa-versa for 360'en, im all set!

Tja... hvis en dame er bedre enn meg i noe som helst spill så ringer det en alarmbjelle inni huet mitt. Bortsett fra Guitar Hero, det suger jeg helt sykt i;P

 

Aldri drar på LAN lenger? Sjæl, men det er vel fordi vi ikke har tid lenger=/

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det har blitt skikkelig sånn "ugh" om det er snakk om LAN, dog må si jeg drømmer om å komme godt plassert i EVO en eller annen gang i framtiden, spille mot Daigo i en turnering hadde vært mega awesome.

 

EDIT:

God natt, HCG.

Endret av worthy
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke helt hvorfor, men det har blitt skikkelig sånn "ugh" om det er snakk om LAN, dog må si jeg drømmer om å komme godt plassert i EVO en eller annen gang i framtiden, spille mot Daigo i en turnering hadde vært mega awesome.

Hmm... hos meg er det sånn "LAN? Pfft, DREKKA ISTEDEN!" Fest er skjitgøy det, men når vi har vært ute sånn hver eneste helg i en mnd så begynner jeg å bli keen på et avbrekk med god, gammeldags LAN, akkurat slik som i 8. klasse^^

 

Ville bare aldri funnet på noe sånt selv.. Men nå vet jeg ikke åssen ho var.

 

LAN er litt stress, kanskje derfor?

Nei... jeg var dum og naiv, og det feilet, og etter TG09 så ville'a ikke se meg på sånn... fem måneder eller noe.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kjenner deg ikke, så jeg skal ikke utale meg i det heletatt. Og du må huske på at dette er min definisjon også, så det varierer jo selvfølgelig i hva man legger i det.

 

EDIT:

@teletubbiekid

 

Rører ikke alkohol i det heletatt, men har noe med at jeg trente Muay Thai og valgte det framfor å feste hver helg.

 

Håper på å få begynt på det igjen, gud så awesomely gøy det var.

Endret av worthy
Lenke til kommentar

Haha når jeg ser den videoen, Gormers. Så må jeg si at jeg kan være på douchè nivået med "the professional". Dog det dabber av etter en stund.

 

EDIT:

@teletubbiekid

 

Haha, vel. Jeg valgte lett Muay Thai over alkohol av den enkle grunnen at jeg vil mye heller trene den kampsporten og ha professionaliteten som kommer med den, enn å drikke meg snydens hver helg.

 

Ble ferdig med sånt før jeg ble atten :p.

Endret av worthy
Lenke til kommentar

Sant, mange "gamer"-jenter elsker oppmerksomheten de får av "menn" som av en eller annen merkelig grunn blir helt ass-kissers for dem. Men hey, jeg er en av de som ikke gjør forskjell på menn/kvinner når det kommer til gaming. Her gir man ikke fordeler bare fordi hun ikke har kjønnsorganet hengende på utsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...