worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 I can be what you want me to be if you pay me baby! Nei, er nok en mann. Så desverre ingen gamerchick å få her, men er fakisk noen av dem i Drøbak, sånn at du er ops på det! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Skrivefeil er helt greit, men når folk kaller meg det, da... Du assosierer meg med 2girls1cup, du har ingenting å si! :U Må bli ferdig med dette, det er den siste tingen jeg assosierer med deg. Men det er en ting, ja. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 HCG: Ikke ille, indie musikk er stilig Har førøverig blitt meget hekta på Jack White sitt nye prosjekt: http://open.spotify.com/track/0Tg0eeLRk3PCkMJCBZuHCf Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 I can be what you want me to be if you pay me baby! Nei, er nok en mann. Så desverre ingen gamerchick å få her, men er fakisk noen av dem i Drøbak, sånn at du er ops på det! Gamerchicks er jeg egentlig ikke så veldig interessert i... blir bare masse bråk. Enkelte ting burde ikke blandes. Ta med seg veldig god venninne på TG for eksempel>_< Never again. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hva sier dere? HCG HCGamer HCGrandTheftAuto Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Bwahahaha! Seriøst teletubbie? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg stemmer for Sagat, Ryu eller Ken! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Orgasm. Minner egentlig en del om Alone in the Dark. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) HCGrandTheftAuto Styggeste jeg noen gang har sett.. Endret 9. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 @teletubbiekid Haha, madammen min er smålig gamer, går så bra så. Handler om å ikke finne en fullblodsgamer, men en semi-en det er det ikke noe i verden med. Skal sies at jeg aldri drar på LAN's lenger da. Og jeg spiller mest på konsollen, og om madammen vil bruke den så har jeg SF4 på PC'en og visa-versa for 360'en, im all set! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Må bli ferdig med dette, det er den siste tingen jeg assosierer med deg. Men det er en ting, ja. Nei, jeg vil aldri glemme dette. Det skapte et hulrom i sjelen min som aldri kan fylles igjen! ALDRI! DU HAR ØDELAGT MEG! :< Jeg stemmer forresten for HGC. Du er ikke gammel nok til å spille GTA uansett. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Har ikke 2 girls 1 cup gjort det allerede D: ? worthy is very muchy lucky Endret 9. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 HCGrandTheftAuto Styggeste jeg noen gang har sett.. Didn't get the joke, did you? Hva med CCC? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 @teletubbiekid Haha, madammen min er smålig gamer, går så bra så. Handler om å ikke finne en fullblodsgamer, men en semi-en det er det ikke noe i verden med. Skal sies at jeg aldri drar på LAN's lenger da. Og jeg spiller mest på konsollen, og om madammen vil bruke den så har jeg SF4 på PC'en og visa-versa for 360'en, im all set! Hva definerer du som "smålig" gamer? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 CherryCocaCola? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 HCGrandTheftAuto Styggeste jeg noen gang har sett.. Didn't get the joke, did you? Hva med CCC? Hva med I'mFromPluto? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 GIT? Gold Is Topic? People, try to stay serious. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå