teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Gie gestaben dazt uberkleinen unt judendicht! Achtung die liebedich! :V Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 HCG: Ikke ifølge retningslinjene:Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder. Man kan lagre den som bilde Men hvorfor, når det er ulovlig å bruke det? Jeg skriver jo eff meg det motsatte av alt jeg tenker når jeg er trøtt Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 eeeeeeeeey=D hvor er den tegningen fra forresten? noen spesiell animu? Og jeg foreslår at du blir oppe i natt. Er ikke noe fancy som skjer før kl 18.00 uansett^^ Jeg har ikke peeil. Men den var smexy. Jeg irriterer vettet av meg fordi jeg ikke finner sjokoladen jeg kjøpte tidligere i dag. Hadde gledet meg sååå lenge til å kose meg med snop i kveld, men neida! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg velger å tre inn i en av disse "døgnrytmene" jeg har hørt om. Skal visstnok få litt rutine og orden på hverdagen. God natt! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har ikke peeil. Men den var smexy. Jeg irriterer vettet av meg fordi jeg ikke finner sjokoladen jeg kjøpte tidligere i dag. Hadde gledet meg sååå lenge til å kose meg med snop i kveld, men neida! Agreed :3 Men woah, åssen klarer du å spare på sjokolade? Muncher slikt til det er tomt jeg, eller til jeg blir kvalm iaffal>_> Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har lastet ned og skal prøve CoD4, skal bare prøve litt, for å se om det er bra. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har lastet ned og skal prøve CoD4, skal bare prøve litt, for å se om det er bra. Hva... hva mener du? Har du ikke prøvd det før nu? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nei. Har tenkt lenge på å kjøpe til PS3, men pengene har ikke strukket til. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jammen... COD4 er et kunstverk... alle har da prøvd COD4. COD4 er allemannseie, på lik linje med brød og undertøy... Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 teletubbiekid: Jeg vet ikke, prøver å ha litt selvdisiplin. Funker sjelden noe særlig bra. x3 Ulempen ved å være oppe så sent er at det er ensomt og tomt på msn. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Skal spørre mamma imorgen om CoD4. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) down + forward + punch = Hadōken Discuss! Endret 9. august 2009 av worthy Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Blir du aktiv på forumet, Worthy? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Egentlig er jeg mer en forum lurker, var det under tiden min på gamle gamer.no også. Men tja, ser ut til at jeg bare poster mer og mer. Endret 9. august 2009 av worthy Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 teletubbiekid: Jeg vet ikke, prøver å ha litt selvdisiplin. Funker sjelden noe særlig bra. x3 Ulempen ved å være oppe så sent er at det er ensomt og tomt på msn. Selvdisiplin? Jeg er en sånn person som prøver en gang iblandt, men det ender alltid opp på samme måte. "meh, whatever; fuck it" Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Håper det, etter den posten med mening om nedlastning håper jeg du blir aktiv. Et lite tips, bytt visningsnavn til Worthy. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Er ikke trøtt. Trenger underholdning! Var ute på fest og. Fikk faen meg sjokk når jeg kom hjem og oppdaget at jeg hadde latt vinduet stå åpent med fullt lys. Insekter over hele rommet. Spesielt de stankelbeina..... Endret 9. august 2009 av Genetics Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Liker å ha det i all lower-case egentlig, sånn det alltids har vært, HGC. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Et lite tips, bytt visningsnavn til Worthy. Ikke hør på han, liten forbokstav er hardcore! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Okey, dette høres kanskje pirkete ut; Aldri kall meg HGC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå