lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 HCG: Ikke ifølge retningslinjene:Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder. Man kan lagre den som bilde Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Da har jeg sett en halvgod South Park episode i ræv kvalitet, men det var verdt det likevel. God natt forumfolk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 HCG: Ikke ifølge retningslinjene:Signaturen skal kun inneholde tekst (i standard skriftstørrelse) og bb-kode, ikke bilder. Man kan lagre den som bilde Men hvorfor, når det er ulovlig å bruke det? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Fra mandag til fredag skal jeg på konfirmasjonsleir. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om disse konfirmasjonsgreiene, jeg har liksom aldri hatt noe valg. Ingen spørsmål om hva jeg egentlig vil, det blir bare forventet at jeg skal konfirmeres, og selvfølgelig må jeg konfirmeres kristelig. Jeg har hørt fra en del at "jeg gjør det bare for pengene" og "jeg konfirmerer meg kristelig, hvis ikke hadde jeg ikke fått penger av mormor og morfar". Gi meg penger og gaver om dere er glad i meg, skjønner virkelig ikke at det må en "tvangskonfirmasjon" til. Haha! pwnd, konfirmerte meg borgerlig, meldte meg ut av statskirka og fikk 7k "gi meg penger om dere er glad i meg" skal du ikke heller, gi kjærlighet da.. o.O Haha! pwnd, konfirmerte meg borgerlig, og fikk 22k Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Pwnd, jeg konfirmerte meg ikke og fikk 24k Det som skjedde var at jeg valgte å ikke konfirmere meg, og dermed sa jeg ikke noe mer på den saken. Noen måneder etter at det valget var tatt sa plutselig mamma at hun hadde lyst til å arrangere en "bli-voksen fest" for meg, men jeg mente at jeg ikke trengte å få noen gaver. Sånn ble det ikke, og når jeg fikk 15k fra farmor og farfar, og en del ekstra penger fra andre deler av familien ble det litt likevel Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Pwnd, jeg konfirmerte meg ikke og fikk 24k Det som skjedde var at jeg valgte å ikke konfirmere meg, og dermed sa jeg ikke noe mer på den saken. Noen måneder etter at det valget var tatt sa plutselig mamma at hun hadde lyst til å arrangere en "bli-voksen fest" for meg, men jeg mente at jeg ikke trengte å få noen gaver. Sånn ble det ikke, og når jeg fikk 15k fra farmor og farfar, og en del ekstra penger fra andre deler av familien ble det litt likevel Bortskjemt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Konfirmasjonshysteriet har tatt helt av. Det har i grunnen holde seg oppe-hysteriet mitt også, nå må jeg bare komme meg i seng. Vi snakkes i morgen! God natt Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er medlem i statskirka. Alle i mine nærmeste familie har jo meldt seg ut. Og jeg er ikke døpt engang. Sukk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Tror faktisk jeg er medlem der jeg også, selv om jeg konfirmerte meg humanistisk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Det er forbanna mye billigere å gjøre ting i kirka når man er medlem. Jeg finnes ikke kristen men jeg akter å gifte meg i kirka - det handler for meg om tradisjoner og at jeg ønsker en fin ramme rundt min eget bryllup og det syns jeg man får i en kirke. drugiS jeg dro et skikkelig ordspill i sta men du forsvant bare I can not go to bed! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg skal holde meg unna kirker så mye som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Alle som ikke selv melder seg ut blir meldt inn -_- Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Konfirmasjonshysteriet har tatt helt av. Hva, hvorfor det? Penger er deilig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er medlem i statskirka. Alle i mine nærmeste familie har jo meldt seg ut. Og jeg er ikke døpt engang. Sukk. Meld deg ut da, er ikke så vanskelig;D Forresten, hvor gjorde du av den forrige avataren din? Den var mye finere. Endret 9. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 What? Har Ehtram forandret nick? Uhørt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nei, det har hun ikke. Tror jeg går til sengs nå, god natt folkens. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Da har man gått igjennom top 250-list saken og merket av de filmene man har sett: http://www.250films.net/list/snorre Endte opp på 114 av 250. Hadde håpet på et litt bedre resultat. Var en del av de litt eldre filmene jeg ikke hadde sett. De nyeste har jeg sett de fleste av. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 drugiS jeg dro et skikkelig ordspill i sta men du forsvant bare Mja, jeg klikket meg ut fra nettleseren. ska-skji-bam tish! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Teletubbiekid: Og såååå ble alle glade igjen! Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal gjøre. Legge meg, slik at jeg klarer å stå opp tidlig. Eller å hente meg noe godt å spise og lurke rundt her? Damn. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 eeeeeeeeey=D hvor er den tegningen fra forresten? noen spesiell animu? Og jeg foreslår at du blir oppe i natt. Er ikke noe fancy som skjer før kl 18.00 uansett^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ich beordren sie zu schlafen! Jetzt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå