Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra mandag til fredag skal jeg på konfirmasjonsleir. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om disse konfirmasjonsgreiene, jeg har liksom aldri hatt noe valg. Ingen spørsmål om hva jeg egentlig vil, det blir bare forventet at jeg skal konfirmeres, og selvfølgelig må jeg konfirmeres kristelig. Jeg har hørt fra en del at "jeg gjør det bare for pengene" og "jeg konfirmerer meg kristelig, hvis ikke hadde jeg ikke fått penger av mormor og morfar".

 

Gi meg penger og gaver om dere er glad i meg, skjønner virkelig ikke at det må en "tvangskonfirmasjon" til.

Haha! pwnd, konfirmerte meg borgerlig, meldte meg ut av statskirka og fikk 7k :D

 

"gi meg penger om dere er glad i meg"

skal du ikke heller, gi kjærlighet da.. o.O

Haha! pwnd, konfirmerte meg borgerlig, og fikk 22k :D

Lenke til kommentar

Pwnd, jeg konfirmerte meg ikke og fikk 24k :D

 

Det som skjedde var at jeg valgte å ikke konfirmere meg, og dermed sa jeg ikke noe mer på den saken. Noen måneder etter at det valget var tatt sa plutselig mamma at hun hadde lyst til å arrangere en "bli-voksen fest" for meg, men jeg mente at jeg ikke trengte å få noen gaver. Sånn ble det ikke, og når jeg fikk 15k fra farmor og farfar, og en del ekstra penger fra andre deler av familien ble det litt likevel :p

Lenke til kommentar
Pwnd, jeg konfirmerte meg ikke og fikk 24k :D

 

Det som skjedde var at jeg valgte å ikke konfirmere meg, og dermed sa jeg ikke noe mer på den saken. Noen måneder etter at det valget var tatt sa plutselig mamma at hun hadde lyst til å arrangere en "bli-voksen fest" for meg, men jeg mente at jeg ikke trengte å få noen gaver. Sånn ble det ikke, og når jeg fikk 15k fra farmor og farfar, og en del ekstra penger fra andre deler av familien ble det litt likevel :p

Bortskjemt :p

Lenke til kommentar

Det er forbanna mye billigere å gjøre ting i kirka når man er medlem. Jeg finnes ikke kristen men jeg akter å gifte meg i kirka - det handler for meg om tradisjoner og at jeg ønsker en fin ramme rundt min eget bryllup og det syns jeg man får i en kirke.

 

drugiS jeg dro et skikkelig ordspill i sta men du forsvant bare :(

 

I can not go to bed!

Lenke til kommentar
Konfirmasjonshysteriet har tatt helt av.

Hva, hvorfor det? Penger er deilig.

 

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er medlem i statskirka. Alle i mine nærmeste familie har jo meldt seg ut. Og jeg er ikke døpt engang. Sukk.

Meld deg ut da, er ikke så vanskelig;D

 

Forresten, hvor gjorde du av den forrige avataren din? Den var mye finere.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...