Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Eplefe: Det får nå være så sin sak, men nå tror jeg det er på tide at noen prøver å vekke hun opp litt her om det er det som trengs. Det er tross alt nå over ett år siden bruddet og vi har jobbet med å få istand dette rekkehuset like lenge. Snart på tide å faktisk innse at livet går videre om du spør meg. Kanskje det er litt hardt, men jeg liker å være hard.

 

Jeg er så hard B)

 

@AltF4: Helt til en eller annen også skal se på film/tv eller spille sammen med meg, noe jeg vet blir rimelig ofte. Da er plutselig rommet mitt fullt allerede og det ville vært en mye mer praktisk løsning for alle parter å ha det i kjellerstua. Jeg kan jo også gjøre som du sier å ha det på mitt rom i starten for å flytte det over etterhvert, men kjenner jeg min mor rett, som jeg våger å påstå at jeg gjør så vil hun ha innredet det rommet med fuglebilder og planter lenge før jeg får tenkte på å flyttet mine saker igjen.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
@AltF4: Helt til en eller annen også skal se på film/tv eller spille sammen med meg, noe jeg vet blir rimelig ofte. Da er plutselig rommet mitt fullt allerede og det ville vært en mye mer praktisk løsning for alle parter å ha det i kjellerstua. Jeg kan jo også gjøre som du sier å ha det på mitt rom i starten for å flytte det over etterhvert, men kjenner jeg min mor rett, som jeg våger å påstå at jeg gjør så vil hun ha innredet det rommet med fuglebilder og planter lenge før jeg får tenkte på å flyttet mine saker igjen.

 

Så lenge bildene ikke henger foran tv'en eller høytalerne spiller det vel ingen stor rolle om de er der? Nå kjenner jo ikke jeg mora di og jeg har en mor som er gal etter bilde og lyd (svei av 30 000 forskuterte arvepenger på anlegg og tv) så jeg er kanskje en dårlig dommer. Uansett kan det jo hende hun vil se at det kan være en fordel å ha det i stua uansett? Når rommet ditt evnt blir fullt eller barna må sitte oppe i stua sammen med henne og se på tv.

Lenke til kommentar

På bakgrunn av at du har en mor som etter min mening, som igjen er basert på svært lite informasjon om din mor, har en mor som er X antall ganger kulere enn min mor når det kommer til interesser og dermed sikkert også innredning er jeg stygt redd for at jeg må si at jeg tror du tar skrekkelig feil angående min mor. Det var en lang setning. Nå skal jeg ta meg en røyk før jeg muligens returnerer til god gammeldags søppelposting.

Lenke til kommentar

Hehe. Uansett, så er det vanskelig som du påpeker å egentlig si noe siden jeg kjenner hverken din mor eller deg. Men jeg tror jeg bare hadde tatt med meg alt inn på mitt rom til å begynne med og seinere forhørt meg om det ikke var mulig å flytte det ut igjen.

 

Evnt. bestikke barna til å komme med kommentarer ved frokostbordet som "Hvorfor kan ikke shiten til broder'n(?) stå i kjellerstua?" :D

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Lesbian Vampire Killers er et mesterverk=3

Indeed. Lekre vampyr-damer som står og gnir seg inntil hverandre omtrent halvparten av filmen. ^^

Mm... eneste problemet jeg hadde med den filmen er at en liten stemme i bakhodet mitt sa konstant "Er ikke dette ganske necro?"

 

Meneh, hvis man skal tenke slik hele tia så vil man gå glipp av mye moro, eller hva? ;D

Lenke til kommentar

Må åpenbart kjøpe surroundanlegg til kjelleren vår, så kan jeg og Eplefe konkurrere med Lakus. 8D

 

Hadde jeg hatt unger som ville ha surroundlyd i TV/spillrommet, så hadde noe annet sted enn kjellerstue e.l. forresten vært uaktuelt.

 

Anyway, opp tidlig i morgen for å jobbe, nighty \o

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...