Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry Snorre, men det går faktisk an å dra alternative punshlinesoloer. Jeg spilte trommer i skolekorps i 5 år, og en øvelse med mine to trommelærere besto kun i å lære seg punchlinesoloer fordi dirigenten vi hadde syns det var forbanna irriterende at vi bakerst herpa konsentrasjonen til samtlige ved å dra slike når det passet dårligst.

 

Ahh, good times.

 

Planet terror er en fantastisk film. Jeg syns den er bedre enn mange seriøse filmer fordi den har en fart og en klipping som ikke tillater rom for scener som like gjerne kunne vært borte.

Lenke til kommentar

Var ikke meg hun spurte om nr fra, hun spurte han som var inne og ikke hadde pause da, men det var nret mitt hun spurte om da. Men samma det da, vet jo ikke hvordan hun ser ut engang. Også er hun eldre enn Tone Damli Aaberge uansett, så tror jeg ser litt eldre ut enn jeg er fra avstand jeg.

Lenke til kommentar

Synes det er litt morsomt med slike tjenester. De får folk til å spre reklame for dem for en slikk og ingenting. Jeg er sikker på at man kunne tjent minst 20 ganger så mye på å gå en avisrunde en gang eller to i uken (per time man jobber).

 

Edit:

 

The Dark Knight skummelt? Tøft heter det. Eventuelt barskt. Christian Bale med mørk stemme og pansret batman.kostyme er jo sweeeeet. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Det får så være. Er det noe jeg ikke er usikker på så er det min egen seksualitet. Har rosa skjorte og har ikke problemer med å finne mannlige skuespillere relativt heit (på en ikke-seksuell måte). Men gi meg en megasøt kvinnelig skuespiller så selger jeg gjerne sjela mi for å kunne være med dem (til death do us apart).

 

Edit: Merkelig så stille det ble her da. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...