AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 AVGN theme er faktisk utrolig kul. Elsker melodien, er den egentlig fra noe annet? Det er en julesang Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 AVGN theme er faktisk utrolig kul. Elsker melodien, er den egentlig fra noe annet? Nei, den er laget av vennen hans, Kyle Justin. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Det er jo Santa Claus is coming to town eller hva den heter. http://open.spotify.com/track/19Pvc4DcfeSGPs0IF9kg0r Endret 8. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 AVGN theme er faktisk utrolig kul. Elsker melodien, er den egentlig fra noe annet? Det er en julesang Det er jo Santa Claus is coming to town eller hva den heter. http://open.spotify.com/track/19Pvc4DcfeSGPs0IF9kg0r Må jeg dobbeltposte bildet? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Haha lolidude, sjekk posten før din med bildet. Også ser du deg i speilet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg vet at Kyle spiller den (da-ah), men var ikke sikker på om det var han som originalt lagde den. Stoler dog på AltF4, siden det er mest sannsynlig at han har rett ettersom han kobler den sammen med noe annet, som lolidude kanskje ikke har hørt før. Utrolig dårlig forklart, men dere skjønner. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Det er en klassisk julesang, har dere virkelig aldri hørt den før? http://open.spotify.com/track/7D5HiRUhRnV2dpTwqy5U6V Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Ah, nå skjønte jeg. Det er jo ikke AVGN theme, AltF4. Det er bare en sang. Themen kan bli funnet bl.a her. Endret 8. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Du spurte: er melodien fra noe annet? Jeg svarer: Den klassiske julesangen "Santa Claus is coming to town" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Haha lolidude, sjekk posten før din med bildet. Også ser du deg i speilet. Ja? Det er ikke den offisielle theme sangen, det var den han spurte om. AVGN theme er faktisk utrolig kul. Elsker melodien, er den egentlig fra noe annet? Endret 8. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Ja, og melodien er fra julesangen "Santa Claus is coming to town". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Da køyrer vi i gang med Sesong 2 av True Blood. 8D Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Fikset linken nå. (Treigt med mobilt bredbånd). Høres det virkelig ut som en julesang? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Eneste jeg vet om True Blood er at det er Vampyrer og en og annen obligatorisk HBO-pupp med. Hva handler serien egentlig om? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Fikset linken nå. (Treigt med mobilt bredbånd). Høres det virkelig ut som en julesang? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Fikset linken nå. (Treigt med mobilt bredbånd). Høres det virkelig ut som en julesang? Det er jo ikke samme sangen som i den som var postet her med Christmas Games 2. Regnet med det var den sangen det var snakk om siden det var han fyren det var snakk om. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Top Gear på nettet. Nudlene er nå varme, snakkes om 20. Hyggelig å se at dere venter på meg, men for all del snakk i vei mens jeg er borte. Jeg kan alltids lese det som blir skrevet når jeg kommer tilbake. WHAT!? I NEED TO KNOW WHERE ... youtube? er det hele episoder der da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Tror det er delt opp i videoer for hver bil de tester osv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Det er jo Santa Claus is coming to town eller hva den heter. Det stemmer! Noen som har prøvd klikkpedaler på sykkel før? Jeg prøvde det for et par dager siden, og det ble første og siste gangen. Jeg fikk festet en av pedalene, og skulle snu sykkelen. Da jeg nesten hadde kommet rundt, skulle jeg bare lene meg mot den ene siden og sette ned benet for å stoppe. Det jeg hadde glemt var at foten satt fast i pedalen, så både jeg og sykkelen tippet. Dette hindret imidlertid ikke meg. Jeg skulle ut og sykle, så jeg fikk rettet opp sykkelen og tråkket av gårde. Da jeg hadde syklet i 20 meter, kom jeg til en ganske bratt grusbakke. Den gikk forøvrig nedover. Da jeg hadde kommet opp i en respektabel fart ned bakken, hørtes det ut som om noe satt fast i hjulet. Jeg skulle til og sette ned benet for å stoppe, men hadde nok en gang glemt at begge bena satt fast. Dette resulterte i at jeg falt nok en gang, og denne gangen pådro jeg meg skrubbsår på hele høyrearmen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Takk for støtten mr. Sigg. Håper armen din gror snart! Rart du ikke klikket på de pedalene, det hadde jeg gjort. Blom-blom-blom-kpish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå