Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, care til dere alle. Nå må dere slippe alt dere har i hendene for Lakus trenger assistanse. Jeg bygger som sagt noen nye DVD-hyller, men klarer ikke bestemme meg for hvor mange "mellomrom" det skal være. Den ene delen av meg sier at litt mellomrom er fint i en så bred hylle, og den andre delen av meg sier at om hylla er bred så skal mellomrommene være det også.

 

th_bf3bc268.jpg eller th_8d679f30.jpg

Lenke til kommentar
Flere skiller = mindre plass, og slike hyller fylles på nulltid.

Den eneste forskjellen de flere hyllene utgjør er to DVD'er mindre, så rent praktisk har det minimalt å si. Det vil også være tre slike hyller oppå hverandre, så jeg vil ha plass til rundt 360 DVD'er. Eneste som har noe å si nå er hvordan det ser ut. Med flere stoppere får man kanskje ikke opplevelsen av at hylla er såpass bred (190cm ca), men med mindre stoppere kan det kanskje se litt sammenkrøpla ut når hyllene fylles opp.

 

Jeg har lent meg mot å kun ha to store rom, men jeg ser også fordelene med å ha flere stoppere.

Lenke til kommentar
Svarte ta... nå blør jeg igjen denne gangen fra nesa. I det siste har jeg kastet opp blod blød fra nesa, fått litt blod ut gjennom tåre kanalen osv. Nå har jeg blødd to ganger i dag, kanskje jeg må en tur til legen?

 

Men til noe mer hyggligere: Woot! Storesøstra til Tone Damli Aaberge (Tale) ba om telefon nret mitt i dag, hun og gitar kameratene var innom bensin stasjonen i dag og skulle til bergen for å ha en konsert, jeg visste ikke at dem var der engang til jeg kom inn og da var de på vei ut døra, i følge han jeg jobbet med så hadde hun spørt om telefon nret til han som satt bak stasjonen og spiste (Moa), senere ble jeg ringt opp og hun lurte på om telefonen hennes lå der, hun hadde glemt den tydligvis, senere kom Espen lind innom å hentet den før han skulle dra til bergen. Jeg tror virkelig ikke hun så veldig godt hvor gammel jeg er, for ellers hadde hun nok aldri spørt om tlf nr til en 17 år gammel gutt.

 

Edit: Sry for dobbelpost.

Call 911!!!

 

Lastet ned batman spilldemoen i natt og nå er filen korrupt :cry:

Lenke til kommentar

€€€€€€€€_€€€___€€€___€€€€€€__€ €€___€€€

€€€______€€€___€€€__€€€___€€_€ €€__€€€

€€€______€€€___€€€_€€€_______€ €€_€€€

€€€€€€€__€€€___€€€_€€€_______€ €€€€€

€€€______€€€___€€€_€€€_______€ €€_€€€

€€€______€€€___€€€__€€€___€€_€ €€__€€€

€€€_______€€€€€€€____€€€€€€__€ €€___€€€

 

€€€_____€€€__€€€€€___€€€__€€€

_€€€___€€€__€€€€€€€__€€€__€€€

__€€€_€€€__€€€___€€€_€€€__€€€

____€€€____€€€___€€€_€€€__€€€

____€€€____€€€___€€€_€€€__€€€

____€€€_____€€€€€€€__€€€__€€€

____€€€______€€€€€____€€€€€

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...