Laland Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg er forelsket i båten min. Seriøst. Den Uttern D55 med Mercury 90HK hopper som en kanin i bølgene utenfor Jomfruland! Jeg elsker den! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Hmmm...jeg tror jeg fikser på BuyGamesList. Snakkes om litt. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har oppdaget en feil i boken American Psycho. Klarer ikke la være å være skuffet. e.e Så dette er deg? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14171302 Ed Gein er morsom. 8) Stalker du meg =P? Ed Gein er "morsom", ja. Men en helt annen type. Han ville sagt noe sånt, imo. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Postcount 999 Nå venter Nudler og Top Gear. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Så stille det er her. O.o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Vi venter på nudler og Top Gear. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Top gear på tv? Sørlandschips er teh shit! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Top Gear på nettet. Nudlene er nå varme, snakkes om 20. Hyggelig å se at dere venter på meg, men for all del snakk i vei mens jeg er borte. Jeg kan alltids lese det som blir skrevet når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Vi venter på nudler og Top Gear. Øver meg på hiragana, jeg. ^^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Gay Hard Cock. Hvem er det 'a? Fra spøk til revolver, jeg vil ikke ha et random navn som iharal3, no offence. Vil heller ha et fungerbart navn, som Laland, Mokko, Lakus og Gormers. Pffffft. Mokko, Laland, Lakus og Gormers har ikke noe... sjel. iharal3 er lett, catchy og eksotisk. Syns forøvrig du kan beholde HCG. Blir bare forvirrende når folk med mange poster bytter navn( ) Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 iharal3 er lett å huske, da. Han var vel en av de første jeg la merke til av akkurat den grunnen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 MacTavish, Hecag eller Hagen. NY POLL! Kaller du deg MacTavish kommer det til å være vanskelig å holde seg unna ban-knappen. Og Hecag var bare en spøk, det høres rart ut. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Har vært på stranda i hele dag. Brun som en... afrikaner! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 iharal3 er lett å huske, da. Han var vel en av de første jeg la merke til av akkurat den grunnen. Det gjelder å ha navne som er så creepy att det brenner seg inn i hjernen til folk. I win. Jeg har oppdaget en feil i boken American Psycho. Klarer ikke la være å være skuffet. e.e Så dette er deg? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14171302 Ed Gein er morsom. 8) Stalker du meg =P? Ed Gein er "morsom", ja. Men en helt annen type. Han ville sagt noe sånt, imo. True. Litt rart att de ikke dobbeltsjekker om de siterer riktig person. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har oppdaget en feil i boken American Psycho. Klarer ikke la være å være skuffet. e.e Så dette er deg? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14171302 Ed Gein er morsom. 8) Stalker du meg =P? Ed Gein er "morsom", ja. Men en helt annen type. Han ville sagt noe sånt, imo. Har du to kontoer på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Svarte ta... nå blør jeg igjen denne gangen fra nesa. I det siste har jeg kastet opp blod blød fra nesa, fått litt blod ut gjennom tåre kanalen osv. Nå har jeg blødd to ganger i dag, kanskje jeg må en tur til legen? Men til noe mer hyggligere: Woot! Storesøstra til Tone Damli Aaberge (Tale) ba om telefon nret mitt i dag, hun og gitar kameratene var innom bensin stasjonen i dag og skulle til bergen for å ha en konsert, jeg visste ikke at dem var der engang til jeg kom inn og da var de på vei ut døra, i følge han jeg jobbet med så hadde hun spørt om telefon nret til han som satt bak stasjonen og spiste (Moa), senere ble jeg ringt opp og hun lurte på om telefonen hennes lå der, hun hadde glemt den tydligvis, senere kom Espen lind innom å hentet den før han skulle dra til bergen. Jeg tror virkelig ikke hun så veldig godt hvor gammel jeg er, for ellers hadde hun nok aldri spørt om tlf nr til en 17 år gammel gutt. Edit: Sry for dobbelpost. Endret 8. august 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Vaenas: Niks, det har jeg ikke. Jeg skal jo se American Psycho likevel, men jeg blir litt skeptisk. Har hørt så mye bra om den, også oppdager jeg sånne feil. Endret 8. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Hun spurte om nummeret ditt? Var det i en "Nummeret ditt da, kjekken?"-tone, eller noe helt annet? (Det jeg ser for meg, nemlig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå