AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Til å begynne med brukte jeg ikke smileys, men nå i det siste har jeg begynt å bruke de mer. Her i SO gjør jeg som Lakus og tenker ikke så mye over det, så da blir det gjerne litt fler. Dessuten har du Walter Sobchak som avatar så helt galt får det aldri blitt. Endret 8. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skriver gjerne med litt sarkasme/ironi i postene mine, og for å unngå et drama uten like må det gjerne en smiley til for å forklare det. Bedre føre var! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skriver gjerne med litt sarkasme/ironi i postene mine, og for å unngå et drama uten like må det gjerne en smiley til for å forklare det. Bedre føre var! Du er så politisk korrekt Laland, all the time! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen av oss må jo være jordnære og objektive. B) (føles alltid som om jeg skriver BJ når jeg skriver det.. weird..) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg er også objektiv. Det er få av oss. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg også er objektiv, subjektivt sett. Endret 8. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det var nettopp et strømbrudd i hele Klepp Stasjon grunnet lyn og torden. :o Var uten internett i hele 5 minutter.... Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 God morgen forumfolk. Det burde gått an å deaktivere snooze-funksjonen på klokka, jeg sovner jo igjen hver eneste dag! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 God dag, ja. Så nettopp ferdig Arty 'n' The Chief. For en elendig slutt! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Eller det burde være en alarm som skrur seg på nå du tenker "jeg skal bare lukke øynene i 10 sekunder så står jeg opp". Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kanskje en bedre ide Tenker alltid det, og så sover jeg i to timer til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvordan gjør folk det når dere ser film via xbox fra pc? Minnepinne, ekstern HDD, streaming fra media center ...? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 via xbox fra pc?Formulerte meg sikkert superklønete. Altså, om jeg har kjøpt en film i MPEG og vil se den på TV i stedet for på pc-en. Streame via media center eller bruke minnepinne e.l.? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har brukt Media Center. Da har jeg en helt i Battlefield: Heroes. Soldat ved navn Drittnissen. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Prøv programmet TVersity hvis du vil streame. Da kan du sette opp hvilke mapper du vil ha tilgjengelig på Xboxen. Pleier for tiden å bruke en minnepenn, husk at den eksterne enheten må være FAT32 hvis du skal bruke dette Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Skal jeg forhåndsbestille Assasins Creed 2 til pc for 313 kr? Kan og bestille Batman Arkham Asylum til samme pris. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Igjen, er dette skjermkortet bra? Radeon HD 4350 1GB DDR2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå