psyched Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 lulz! Jeg tror alt et du sa kan fikses i innstillinger Eg har sjølvsagt sjekka innstillingar, og eg fant ingenting som kan fikse problemet mitt. Prøvd og høyreklikke der bokmerkemenyen skulle vert? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Flosshatt: Vis-Verktøylinjer-Bokmerker It's a long shot, but it's also the only shot we've got! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jepp, eg klarte å få Gamer.no inn, men ikkje andre sider. Edit: Laland@ Det går ikkje, for linja er der, men ho er berre tom. Endret 8. august 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alltid ha en backup av bokmerkene dine Firefox sin backup tar nemlig vare på oppsettet i bokmerkelinjen og i verktøylinjen (den hel øverste, over søkebaren) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 OMFG AWEEEESOMEEE!!!!!!1!!1!!11! http://www.flipscript.com/ambigram-generator.aspx Gjett hvem som skal få seg ny avatar Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som har et tips til spillkjøp? Tenkte på et spill med en god story, gjerne FPS. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Xmarks kan brukes for online-bakcup av bokmerker, søkehistorikk og passord. Bruker det for å synkroninsere bokmerker imellom fire PC-er, fungerer fett som fy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 FPS med god story som har kommet i det siste? Finnes vel ikke tror jeg. FPS'er har blitt techdemoer mer enn noe annet, selv om jeg jo ble positivt overrasket over Crysis - da får det heller være at jeg jo sitter fast så det holder. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 God morgen kjekkaser og søtiser! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 God morgen kjekkaser og søtiser! God morgen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Benny eller Laland, er Radeon HD 4350 1GB DDR2 et bra skjermkort? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Jeg sitter på sengekanten, naken og i fred og ro. Ingen fare å se på flere hundre mil. Men hva ser jeg når jeg ser ned? EN GODDAMN BILLE PÅ STØRRELSE MED RAVI SOM SER UT TIL Å TRO DEN HAR FUNNET SITT LIVS STØRSTE MÅLTID DER NEDE! I smacked that hoe right off my bedside and god have mercy upon it's soul if it turns up a gain. Shieeeeeeeet. Endret 8. august 2009 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har du flyttet? :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 TV'en, PC'en og Xboxen står fremdeles "her" men resten står "der". Flytter resten i dag eller i morgen formiddag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Åh, jeg savner postene til Shampoo. Måtte han bli moderator. <_< Da stikker jeg og blir klipt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Han poster jo her hele tiden jo Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 http://www.imdb.com/media/rm1878493440/tt0473075 Ser spennende ut, men Gyllenhaal som the Prince passer nok dårlig ser det ut til. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen her som liker at folk bruker smileys? Har sett igjenom de fleste postene mine, jeg har som oftest 1-2 smilefjes i postene mine. Ser dere på brukere som har mange slike i postene sine som useriøse? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Man ser fort om smileyene er det som trekker fokus eller om det er teksten. Selv bruker jeg vel noen smileys når jeg skriver her i SO osv, men jeg mener å tro at jeg bruker mindre smileyer når jeg skriver ellers ute i det store vide forum. Tror du er rimelig trygg Skjul Man ser fort om smileyene er det som trekker fokus eller om det er teksten -_- Selv bruker jeg vel noen smileys når jeg skriver her i SO osv, men jeg mener å tro at jeg bruker mindre smileyer når jeg skriver ellers ute i det store vide forum B) Tror du er rimelig trygg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå