Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
guuuud jeg hører på *input genre here plx* og lager bilder jeg nesten ikke forstår meg på selv oO

 

http://open.spotify.com/track/6l7XkDCbTjkL2K5jJlutVn

 

Er sangen ødelagt eller noe..?

 

Tror ikke det. Etter å ha lest litt rundt tror jeg denne sjangeren kalles Drone. Evt. er det noisecore etter mitt syn..

 

Sakset fra Last.fm profilen:

"His solo and collaborative work ranges from challenging improvisations, ambient textures, and blistering walls of sound. "

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar
From outside, Kevin Drumm's pummeling noise pieces are tempestuous instigators, violent sonic windstorms whose manifest destiny is to upturn, agitate, and provoke. From inside -- the route to which is best accessed by listening passively and resisting the urge to tussle with the music -- Drumm's dense swathes of static seem to mutate and fracture with an incredible nuance. If Sheer Hellish Miasma is equivalent to Drumm's dentist's chair, then these subtle textural changes are his mild anesthetic, providing just enough distraction to keep the focus off the mounting tension. It's a disarming trick, the effects of which are fully revealed when the album's 48 minutes of unrelenting caterwaul yield to its fourth and final cut, a gorgeous drone piece named "Cloudy," which seems triply sublime after so much sneakily accumulated momentum and aggression. Rare is the deliverance more satisfying than this; rarer still is the record more adequately named. ~ Mark Pytlik, All Music Guide

 

Dete er et så interessant syn på musikken at jeg skulle ønske jeg gadd høre på hele greia noen ganger for å se om jeg kunne kanskje lære noe nytt.

 

Bare Egil Band it is.

 

At dette er spilt inn på gitar er enda mer imponerende.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Dete er et så interessant syn på musikken at jeg skulle ønske jeg gadd høre på hele greia noen ganger for å se om jeg kunne kanskje lære noe nytt.

 

Tror det kreves en del egen vilje for å kunne gjøre det, egentlig. Nå var det litt spesielt i kveld for min egen del mht. "åndelig" tilstedeværelse og humør.

Lenke til kommentar
Dete er et så interessant syn på musikken at jeg skulle ønske jeg gadd høre på hele greia noen ganger for å se om jeg kunne kanskje lære noe nytt.

 

Tror det kreves en del egen vilje for å kunne gjøre det, egentlig. Nå var det litt spesielt i kveld for min egen del mht. "åndelig" tilstedeværelse og humør.

 

Jepp. Med tanke på alt det andre jeg liker som jeg hører for lite på så virker Kevin Drumm som en aldri så liten overkill. Den techno(?)låta du postet for en stund tilbake har jeg forsåvidt hørt mye på, jeg greier ikke helt legge den fra meg.

Lenke til kommentar

Fy faen, rett før jeg bestemmer meg for å skru av PC'en og gå og legge meg ser jeg plutselig en jævel av en edderkopp som løper i en rasende fart oppover veggen, og den må ha vært rett ved beina mine i en ukjent periode. Jeg kan bare si en ting, og det var at jeg skvatt som bare rakkern. Jeg hater de små krypene, og jeg får helt hetta når disse gigantiske velger å besøke rommet mitt fra tid til annen.

 

Heldigvis lå det en avis på rommet mitt, så jeg brettet den sammen og med en kjapp fulltreffer var det lite liv igjen i den edderkoppen.

 

Edit: Uansett, jeg går og legger meg nå. Pleier skjeldent å være mer enn en av de store edderkoppene som er på rommet samtidig, så inntil videre tror jeg at jeg kan sove trygt.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...