- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Holder på å lage til en agent på Special Forces @ Facebook. What should be his name? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 GHC? Who the fuck is that? :rolleyes: Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 guuuud jeg hører på *input genre here plx* og lager bilder jeg nesten ikke forstår meg på selv oO http://open.spotify.com/track/6l7XkDCbTjkL2K5jJlutVn Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) kall det crazy monkey art with scary faces on drugs. iharal: ololololololololol Endret 7. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror musikken kan være noe sånt som man hører hvis man tar litt for mye syre, så hmmmmmm kanskje jeg blir rik på dette en dag? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fake din egen død, så skal du se at verkene dine blomstrer i popularitet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gay Hard Cock. Hvem er det 'a? Fra spøk til revolver, jeg vil ikke ha et random navn som iharal3, no offence. Vil heller ha et fungerbart navn, som Laland, Mokko, Lakus og Gormers. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Wow, noen må roe ned brunøyevasken. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 ZING!! Låten over minner meg forresten litt om lyden som ville komme når skjermkortet på den gamle pcen voldtok den. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) @HCG: Ikke glem ShampooMacTavish. EDIT: Vet du, kall deg Hecag. Endret 7. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fra spøk til revolver, jeg vil ikke ha et random navn som iharal3, no offence. Vil heller ha et fungerbart navn, som Laland, Mokko, Lakus og Gormers. Bruk Hagen. Wow, noen må roe ned brunøyevasken. Indeed. Det fungerer ikke uansett. @HCG: Ikke glem ShampooMacTavish. Cliché. ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fake din egen død, så skal du se at verkene dine blomstrer i popularitet. Har lekt med tanken men det var mer før bare for å se hvem som brydde seg noe særlig om meg! Ja, det var i den heller tunge ungdomstid ala 14-16 år. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 MacTavish, Hecag eller Hagen. NY POLL! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det var dobbelt saa mye mindre bedre. Jeg lo. Sett Sunshine nå. Litt meh. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 guuuud jeg hører på *input genre here plx* og lager bilder jeg nesten ikke forstår meg på selv oO http://open.spotify.com/track/6l7XkDCbTjkL2K5jJlutVn Er sangen ødelagt eller noe..? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 People! Hecag, MacTavish eller Hagen? Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hecag høres... Vel.. MacTavish er litt for obvious, og jeg tror du vil angre. Vi har allerede en bruker ved navn Haegen så vidt jeg vet. Derfor ville dette nærmest være kopi, noe som er fy fy. Jeg stemmer for HCG. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hagen er etternavnet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå