Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg hører på følgende sang: http://open.spotify.com/track/7kxt49tsrM7P3CHRgT15QK jeg utfordrer dere til å høre på hele suppa Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Oppsummering av BK: N&B Historien er etter min mening dårligere. Kazooie har blitt en statist. Det er altfor mye kjøretøy(Men greia med å lage kjøretøy er ufattelig morsom though) Designen er fortsatt kul, og det er veldig repetivt. Historien er ikke-eksisterende i alle BK spill. Er enig i det med Kazooie. Kjøretøyene er den nye plattformingen. Grafisk er det herlig, og repetisjon er en naturlig gjenganger i alle racing/plattform spill. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Oppsummering av BK: N&BHistorien er ikke-eksisterende i alle BK spill. Er enig i det med Kazooie. Kjøretøyene er den nye plattformingen. Grafisk er det herlig, og repetisjon er en naturlig gjenganger i alle racing/plattform spill. Ikke historie, men karakterer da. Syns Gruntilda var et ufattelig kjedelig stykke i Nuts&Bolts. Det er da mange plattformspill som ikke er like repetive som Nuts&Bolts. Braid, Crash Bandicoot(De tidlige spillene) Rayman, LittleBigPlanet(vet ikke helt om det kan sammenlignes men) De tidligere Banjo-Kazooie spillene og... ja, egentlig det meste av plattform-spill :/ Endret 7. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men hvilke av de spillene innebærer en sekundær del (her, kjøretøy) i en så sentral grad at hovedgameplayet fokuserer på dem? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ingen, men jeg ser egentlig ikke hvordan det påvirker noe som helst. Et spill med kjøretøy har samme forutsetninger når det gjelder å være repetivt som et plattformspill uten. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvordan kan man skape variasjon i et kjørespill på andre måter enn å endre kjøretøy/bane? Det gjør N&B ved så og si hvert eneste løp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Man kunne jo laget noen scnearioer som ikke gr ut på å fikse eller kjøe bilen da. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Uenig. Synes å huske at veldig(Ja, veldig) mange løp i Nuts&Bolts var like(Eller, jeg vet vel strengt tatt at de var det) Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 iHaral og Laland-spam is hereby ended. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Unødvendig klagespamposting av Feil er nå avsluttet. edit: alle vet at Rayman er best uansett. Endret 7. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Edit2: Blomst til dere. <3 Kan jeg få katten? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Man kunne jo laget noen scnearioer som ikke gr ut på å fikse eller kjøe bilen da. Det er sant, men han snakket om kjøre-scenarioene. Uenig. Synes å huske at veldig(Ja, veldig) mange løp i Nuts&Bolts var like(Eller, jeg vet vel strengt tatt at de var det) Like som i den forstand at ruten var like, eller i den forstand at det som skal gjøres er det samme? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har ingenting i CTRL+V! OMGFTWBBQ! Tørr jeg spørre hvor du har fått det fra? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Min mening om piratkopiering: Jeg kan ikke snakke om film og musikk, fordi jeg laster jeg ned mye. Men spill vil jeg prate om. Jeg synest faktisk er greit at folk laster ned spillet og prøver det, og så kjøper de det. Før lastet jeg ned masse spill uten å kjøpe dem senere. Men etter jeg ''møtte'' Gamer.no, I changed my mind. Nå gjør jeg det jeg skrev i tredje setning. Et av de spillene jeg lastet ned uten å kjøpe var GTA San Andreas, egentlig det første spillet jeg lastet ned. Jeg har aldri fullført det, og jeg har bestemt for å kjøpe det. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har oppdaget en feil i boken American Psycho. Klarer ikke la være å være skuffet. e.e Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har ingenting i CTRL+V! OMGFTWBBQ! Tørr jeg spørre hvor du har fått det fra? Arby'n The Chief. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) OMGWTFBBQ, er en TF2 achievement Kan hende TF2 har tatt det fra ett sted, jeg aner ikke. Jeg har oppdaget en feil i boken American Psycho. Klarer ikke la være å være skuffet. e.e Ikke fortell oss om den. Edit: Ser ut som det er en slags meme. Endret 7. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Man kunne jo laget noen scnearioer som ikke gr ut på å fikse eller kjøe bilen da. Det er sant, men han snakket om kjøre-scenarioene. Uenig. Synes å huske at veldig(Ja, veldig) mange løp i Nuts&Bolts var like(Eller, jeg vet vel strengt tatt at de var det) Like som i den forstand at ruten var like, eller i den forstand at det som skal gjøres er det samme? Nivådesignet var det samme på mange baner. Lksm at det var 5 baner i Xbox 720 som var veldig like. Og litt at det som skal gjøres var det samme. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 OMGWTFBBQ, er en TF2 achievement Kan hende TF2 har tatt det fra ett sted, jeg aner ikke. Okey, jeg tok det fra deg, men jeg har hørt det et par millioner ganger før. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg tror egentlig det er en ganske ubetydelig feil for de fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå