Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppsummering av BK: N&B

Historien er etter min mening dårligere. Kazooie har blitt en statist. Det er altfor mye kjøretøy(Men greia med å lage kjøretøy er ufattelig morsom though) Designen er fortsatt kul, og det er veldig repetivt.

Historien er ikke-eksisterende i alle BK spill. Er enig i det med Kazooie. Kjøretøyene er den nye plattformingen. Grafisk er det herlig, og repetisjon er en naturlig gjenganger i alle racing/plattform spill.

Lenke til kommentar
Oppsummering av BK: N&B

Historien er ikke-eksisterende i alle BK spill. Er enig i det med Kazooie. Kjøretøyene er den nye plattformingen. Grafisk er det herlig, og repetisjon er en naturlig gjenganger i alle racing/plattform spill.

Ikke historie, men karakterer da. Syns Gruntilda var et ufattelig kjedelig stykke i Nuts&Bolts. Det er da mange plattformspill som ikke er like repetive som Nuts&Bolts. Braid, Crash Bandicoot(De tidlige spillene) Rayman, LittleBigPlanet(vet ikke helt om det kan sammenlignes men) De tidligere Banjo-Kazooie spillene og... ja, egentlig det meste av plattform-spill :/

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Man kunne jo laget noen scnearioer som ikke gr ut på å fikse eller kjøe bilen da.

Det er sant, men han snakket om kjøre-scenarioene.

Uenig. Synes å huske at veldig(Ja, veldig) mange løp i Nuts&Bolts var like(Eller, jeg vet vel strengt tatt at de var det)

Like som i den forstand at ruten var like, eller i den forstand at det som skal gjøres er det samme?

Lenke til kommentar

Min mening om piratkopiering:

Jeg kan ikke snakke om film og musikk, fordi jeg laster jeg ned mye. Men spill vil jeg prate om. Jeg synest faktisk er greit at folk laster ned spillet og prøver det, og så kjøper de det.

Før lastet jeg ned masse spill uten å kjøpe dem senere. Men etter jeg ''møtte'' Gamer.no, I changed my mind. Nå gjør jeg det jeg skrev i tredje setning. Et av de spillene jeg lastet ned uten å kjøpe var GTA San Andreas, egentlig det første spillet jeg lastet ned. Jeg har aldri fullført det, og jeg har bestemt for å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Man kunne jo laget noen scnearioer som ikke gr ut på å fikse eller kjøe bilen da.

Det er sant, men han snakket om kjøre-scenarioene.

Uenig. Synes å huske at veldig(Ja, veldig) mange løp i Nuts&Bolts var like(Eller, jeg vet vel strengt tatt at de var det)

Like som i den forstand at ruten var like, eller i den forstand at det som skal gjøres er det samme?

Nivådesignet var det samme på mange baner. Lksm at det var 5 baner i Xbox 720 som var veldig like. Og litt at det som skal gjøres var det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...