Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen idioter sa det var diskrimerende mot svinebonder og kalle det svineinfluensa, så de sier vi må si HN1N1. Jeg syntes det er morsomt :-)
Du har misforstått noe. De kaller fugleinfluensa for fugleinfluensa fordi det er opprinnelig en fuglesykdom som muterte til å kunne smitte mennesker, svineinfluensaen bare minner om grisers influensa, og dermed blir det feil og kalle det svineinfluensa. Nuh, det heter uansett 2009 aH1N1. :)
Lenke til kommentar

Svineinfluensa er en luftveisinfeksjon hos gris som er forårsaket av influensavirus som skiller seg fra den vi finner hos mennesker..

Typebetegnelse: (A)H1N1

Kilde:http://www.op.no/kultur/article4293744.ece

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
Svineinfluensa er en luftveisinfeksjon hos gris som er forårsaket av influensavirus som skiller seg fra den vi finner hos mennesker..

Typebetegnelse: (A)H1N1

Kilde:http://www.op.no/kultur/article4293744.ece

I'm sorry, du tar feil. Det viruset som nå er en "pandemi" er ikke svineinfluensa i den forstand at det er en grisesykdom. De trodde det først, men de tok feil. Sjekk kildene fra wikiartikkelen om FAKTISK griseinfluensa.

Jeg siterer:

But further research has shown that the outbreak is due to a new strain of H1N1 not previously reported in pigs.

Edit: Laland og Lakus: Dere er nå søte. :love:

Edit2: Ma_Petit_by_fhrankee.jpg

Blomst til dere. <3

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

"'m sorry, du tar feil. Det viruset som nå er en "pandemi" er ikke svineinfluensa i den forstand at det er en grisesykdom. De trodde det først, men de tok feil. Sjekk kildene fra wikiartikkelen om FAKTISK griseinfluensa."

Jeg bøyer meg i støvet :innocent:

Lenke til kommentar
"'m sorry, du tar feil. Det viruset som nå er en "pandemi" er ikke svineinfluensa i den forstand at det er en grisesykdom. De trodde det først, men de tok feil. Sjekk kildene fra wikiartikkelen om FAKTISK griseinfluensa."

Jeg bøyer meg i støvet :innocent:

Lett å ta feil når media fremdeles insisterer på å kalle det svineinfluensa. Med mindre noen av de affiserte faktisk får galtekolera tror jeg jeg tar det med ro.
Lenke til kommentar

Bare synd det hele ebber av etterhvert. Første episode av arby n chief er definitift episk!

Unrelated:

"AND A BABOON AND A MOOSE WAIT THERE'S A MOOSE? WHY IS THERE A FUCKING MOOSE IN AFRICA?

BLACK PEOPLE! AT NIGHT!"

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...