Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stjel et. Er du rask til beins burde det være lettvindt. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Så nettopp Doomsday. Slutten var epic :DDDDDDD Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Stjel et. Er du rask til beins burde det være lettvindt. Med tanke på at 200 av alle vektere i Oslo er tidligere domfelte OG at kondisen min ikke er helt på topp velger jeg å la være. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da er det kanskje best å la være. Du kan jo vurdere å.. skaffe penger og kjøpe ett? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Så nettopp Doomsday. Slutten var epic :DDDDDDD doomsday syntes jeg var en skikkelig møkkafilm. Og da mener jeg skikkelig Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Så nettopp Doomsday. Slutten var epic :DDDDDDD doomsday syntes jeg var en skikkelig møkkafilm. Og da mener jeg skikkelig What? Slutten var jo helt absurd, men resten var jo litt gøy da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen idioter sa det var diskrimerende mot svinebonder og kalle det svineinfluensa, så de sier vi må si HN1N1. Jeg syntes det er morsomt :-) Du har misforstått noe. De kaller fugleinfluensa for fugleinfluensa fordi det er opprinnelig en fuglesykdom som muterte til å kunne smitte mennesker, svineinfluensaen bare minner om grisers influensa, og dermed blir det feil og kalle det svineinfluensa. Nuh, det heter uansett 2009 aH1N1. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg hater att du kan så mye om alt. Edit: It burns. Endret 7. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg hater att du kan så mye om alt. Tar det som et kompliment, jeg. ^_^ Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Svineinfluensa er en luftveisinfeksjon hos gris som er forårsaket av influensavirus som skiller seg fra den vi finner hos mennesker.. Typebetegnelse: (A)H1N1 Kilde:http://www.op.no/kultur/article4293744.ece Endret 7. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Liker at Eplefe kan litt om alt, jeg. Det er som et leksikon. Du vet det har rett og verken kan eller tør å si imot. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Et lite levende Wikipedia. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Svineinfluensa er en luftveisinfeksjon hos gris som er forårsaket av influensavirus som skiller seg fra den vi finner hos mennesker.. Typebetegnelse: (A)H1N1 Kilde:http://www.op.no/kultur/article4293744.ece I'm sorry, du tar feil. Det viruset som nå er en "pandemi" er ikke svineinfluensa i den forstand at det er en grisesykdom. De trodde det først, men de tok feil. Sjekk kildene fra wikiartikkelen om FAKTISK griseinfluensa. Jeg siterer: But further research has shown that the outbreak is due to a new strain of H1N1 not previously reported in pigs. Edit: Laland og Lakus: Dere er nå søte. Edit2: Blomst til dere. <3 Endret 7. august 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har ingenting i CTRL+V! OMGFTWBBQ! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 "'m sorry, du tar feil. Det viruset som nå er en "pandemi" er ikke svineinfluensa i den forstand at det er en grisesykdom. De trodde det først, men de tok feil. Sjekk kildene fra wikiartikkelen om FAKTISK griseinfluensa." Jeg bøyer meg i støvet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 "'m sorry, du tar feil. Det viruset som nå er en "pandemi" er ikke svineinfluensa i den forstand at det er en grisesykdom. De trodde det først, men de tok feil. Sjekk kildene fra wikiartikkelen om FAKTISK griseinfluensa." Jeg bøyer meg i støvet Lett å ta feil når media fremdeles insisterer på å kalle det svineinfluensa. Med mindre noen av de affiserte faktisk får galtekolera tror jeg jeg tar det med ro. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gears 2. Horde. Nuh. Jeg har klart å pakke ned Xboxkontrollerne mine Edit: Laland og Lakus: Dere er nå søte. Fuck off, bitch. Var jeg kul og hard nå? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ny favorittserie! Arby 'n' the Chief! Machinima med Halo 3 og actionfigurer! Hahahaha, at jeg ikke har fått med meg dette før. Ler så jeg griner her! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Bare synd det hele ebber av etterhvert. Første episode av arby n chief er definitift episk! Unrelated: "AND A BABOON AND A MOOSE WAIT THERE'S A MOOSE? WHY IS THERE A FUCKING MOOSE IN AFRICA? BLACK PEOPLE! AT NIGHT!" Endret 7. august 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå