Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liv generelt er overvurdert.

 

Men noe som er sikkert som banken er at døden er overvurdert. Tror en del blir skuffet da de finner ut at du kun ligger i jorda og råtner fremfor å leke i himmelen med engler og glorie-risbee.

Vel, så lenge din siste tanke er at du gjør nettopp det, så er det vel det den personen gjør resten av livet. Det er ingen som får oppleve at liket sitt råtner i jorden.

Lenke til kommentar
Liv generelt er overvurdert.

 

Men noe som er sikkert som banken er at døden er overvurdert. Tror en del blir skuffet da de finner ut at du kun ligger i jorda og råtner fremfor å leke i himmelen med engler og glorie-risbee.

 

 

Ganske overvurdert å anta at man kun dør også..

Lenke til kommentar
Liv generelt er overvurdert.

 

Men noe som er sikkert som banken er at døden er overvurdert. Tror en del blir skuffet da de finner ut at du kun ligger i jorda og råtner fremfor å leke i himmelen med engler og glorie-risbee.

Vel, så lenge din siste tanke er at du gjør nettopp det, så er det vel det den personen gjør resten av livet. Det er ingen som får oppleve at liket sitt råtner i jorden.

How do u know? :ph34r:

Lenke til kommentar
Liv generelt er overvurdert.

 

Men noe som er sikkert som banken er at døden er overvurdert. Tror en del blir skuffet da de finner ut at du kun ligger i jorda og råtner fremfor å leke i himmelen med engler og glorie-risbee.

Vel, så lenge din siste tanke er at du gjør nettopp det, så er det vel det den personen gjør resten av livet. Det er ingen som får oppleve at liket sitt råtner i jorden.

How do u know? :ph34r:

 

Ok, hvis du virkelig vil vite.. Det sekundet du dør vil kroppen din produsere latterlige mengder naturlig DMT, dette vil føre til ville hallusinasjoner: Du vil innbille deg at du ser et hvitt lys, døde slektninger som kommer å henter deg, at du kommer til himmelen/helvete osv. Og resten av evigheten vil du befinne deg i en drømmetilstand. Om det blir en god drøm eller et evigvarende mareritt,ja det gjenstår å se.

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
drugiS har gitt meg ny signatur. Hva syns folket?

begynner og bli litt lei den typen signaturer nå :p er vel nesten et halvt år siden lakus hadde det

men again, never change a winning team

 

Tja, jeg syns det har blitt færre av dem, og noen av dem er gjerne ganske fine slike som Villanden og drugiS sine.

 

Dessuten trengte jeg en liten oppusning og jeg drepte jo min ganske effektivt ved å leke signatur1337pr0.

 

Eplefe: Cheer up. Lek Batman på box! Fuglene vet I do.

Lenke til kommentar
Ny favorittserie! Arby 'n' the Chief!

 

Machinima med Halo 3 og actionfigurer! :lol:

OLD

 

Har bare alltid hatt lyst til å gjøre det. Arby'n'Chief er morsomt det, bare pass på at du ser "Master Chief sucks at Halo" også. :)

 

Tilbake fra hytta langt oppi i skogen ett sted. Har ikke skjedd så mye bortsett fra att hunden min har spist tre kanin unger, og søsteren min har svine-influensa så vi må være isolert i en uke.

Win. Epic win.

 

Hvilken Fallout 3 DLC burde jeg spille? Har spilt meg igjennom Operation Anchorage sålangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...