Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Shampoo er 20. Husker ikke hvem det var som paa dod og liv paasto at han var 15, dreit seg temmelig ut. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du går tur i dag. Tviler på at du er like god til å lyve som meg. I tillegg trenger hunden at du går tur med den. Jeg har syklet i dag... (jeg må sykle i morgen og) Det er en husky så den burde egentlig ha en times tur hver dag. Den turen jeg må gå tar ca 1 time. Slutt å klage og gå tur! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Shampoo er 20. Husker ikke hvem det var som paa dod og liv paasto at han var 15, dreit seg temmelig ut. Ok. Husker han syns det var pinlig hver gang navnet hans ble nevnt når vi kom dit det var reservert ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Flickhart fungerer jo helt feil, jo. Man må kunne ha en ''Seen''-liste. -.-Selv om man har sett dem, trenger dem ikke nødvendigvis å være en favoritt. Du har en liste med alle filmene dine som du har hatt i "duell". Where`? 2 fable, 2 farcry, 3 cod 4 (wtf..), 2 cod5, 2 crackdown osv osv. Edit: og 4 xboxer, kan ikke gaa glipp av den. Et CoD4 til meg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Shampoo er 20. Husker ikke hvem det var som paa dod og liv paasto at han var 15, dreit seg temmelig ut. Ok. Husker han syns det var pinlig hver gang navnet hans ble nevnt når vi kom dit det var reservert ^_^ Adrian, var det ikke det? 2 fable, 2 farcry, 3 cod 4 (wtf..), 2 cod5, 2 crackdown osv osv. Edit: og 4 xboxer, kan ikke gaa glipp av den. Et CoD4 til meg? Nope. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Noen som skal på det neste forumtreffet hvis det blir noe av? Tusenfryd høres fett ut! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ikke jeg iallefall. For langt borte... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er faktisk helt umulig å se på Rocky uten å boble over av treningslyst etterpå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Blir ikke mange gratisbillettene uten meg, så jeg kommer nok ihvertfall. ^_^ Edit: djing0, du må se AVGN's "Rocky Jumped A Parckbench". Endret 7. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Laland: Will do ^_^ Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gud.. mennesker er sykt overvurdert Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Shampoo er 20. Husker ikke hvem det var som paa dod og liv paasto at han var 15, dreit seg temmelig ut. Ok. Husker han syns det var pinlig hver gang navnet hans ble nevnt når vi kom dit det var reservert ^_^ Adrian, var det ikke det? Vel, jeg vet ikke om han vil ha det spredd for alle vinder. Men hvis det ikke var Adrian så lignet det i hvert fall noe fryktelig Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 haha.. så ikkje at e hadde skrevet det mokko xD Edit:"mennesker er sykt overvurdert" Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) mennesker er sykt overvurdert Signeres! Endret 7. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Nå skal jeg grille og nyte relativt store mengder øl. Dere får sitte der med mennesker er dritt-holdningen deres, men de ga oss øl på varme solskinssdager, og da kan man ikke klage så mye. drugiS har gitt meg ny signatur. Hva syns folket? Endret 7. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg synes den er søt. Veldig søt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 jeg skal ringe ei jente for å be henne med ut på café, og roer nervene med en liten shot 60% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå