Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Enda bedre er lyden av glass som knuses når du tygger på det og følelsen etterpå da du innser at glasset har skjært seg inn i tannkjøttet. Ja, jeg snakker av erfaring. Jeg skulle leke Rambo på skolen med en glassbit mellom tennene som skulle etterligne en kniv. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Helt personlig blir jeg kvalm med tanken på å tygge i støv, og da mener jeg ikke kvalm som i bare å skrive det, nei jeg er ikke langt i fra å brekke meg med tanken på noen dugelige hybelkaniner i munnen.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En tanke som alltid gir meg gåsehud, må være å tygge kritt. Sånn er det bare. God natt! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Wut? Det virker da utrolig tørt.. Hmm *tenke på den gange jeg prøvde å ta en spiseskje med kanel i munnen, bare for å se* *edit* Klokka er strax 4 og jeg fyrer opp kveldens siste røyk! -_- Endret 7. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ta ting ut av fryseboksen er mitt verste mareritt. Den knasende lyden når du f.eks drar en isboks gjennom lag med isasktig rim. Herregud den lyden er forferdelig! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) tror jeg takler de fleste lyder greit. Det jeg virkelig ikke liker tanken på er følelsen av å skrape neglene mine mot en tavle, eller på en relativt rundt og grei stein (ala dem man finner på rullestenstrender. *edit* Og der stakk vist jeg og! kvart over 4 er seint uansett hva morra di sier Endret 7. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hvis man spiser en lollipopp og drar ispinnen utover mellom tennene...GRØØØØØSS Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 At noen skriver på tavla.... Huh... Derfor var visse deler av skolen u-utholdelig for meg. Jeg gjorde det ikke noe dårlig på skolen, tvert i mot, men jeg satt å grøsset vær gang en lærer skulle skrive på tavla. Det er lyder vi snakker om? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jeg er flink Det så da meget godt ut! Endret 7. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 På bildet ser det vondt ut, men smakte bedre enn det så ut som. Prøvde ut en ny kaffe, men den smakte bærsj! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Er det sånn at jeg må ha Windows 7 x64 for å få 4GB til å virke? Yep. Meeen du har vel 64bit???... Good call, Gal_ape. Syntes faktisk det er direkte kjedelig. Alle bossene er kjedelige som bare rakkern, og eskorteringsoppdrag er bare kjedelige. Eskorte oppdragene var jo de beste EDIT: leif Endret 7. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En tanke som alltid gir meg gåsehud, må være å tygge kritt. Sånn er det bare. God natt! En fyr i klassen min spiste kritt - I 9. klasse :wacko: Anyhow - Good morning Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva annet enn å henge på forumet gjør folket på i natt da? Absolutt ingen verdens ting! Hadde planer om å finne meg en film, men nå har det blitt litt for sent. Så natten bare går sin gang... Sånt skjer med meg litt for ofte. Tenker at "Jada, setter på filmen snart", men klokka tikker og går. Plutselig er det for sent, og da kan jeg like godt henge her. Hvis man derimot har fri dagen derpå, er det aldri for sent til film. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 God morgen folkens! Da var man her igjen ja.. Hmh. Akkurat stått opp og det første jeg gjør er å hive meg på SO, sier det noe om meg? oO Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 God morgen folkens! Da var man her igjen ja.. Hmh. Akkurat stått opp og det første jeg gjør er å hive meg på SO, sier det noe om meg? oO We’ve All Been There! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Godt å vite ^^ I dag skal jeg levere tilbake Prototype, og saken er den at jeg kan bytte det i et spill med tilsvarende pris på 599,- . Jeg tenker på Red Faction: Guerilla, men er det noen andre som kan komme med noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 God Morgen Igjen ble vekket at kattene i dag også jaja Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Godt å vite ^^ I dag skal jeg levere tilbake Prototype, og saken er den at jeg kan bytte det i et spill med tilsvarende pris på 599,- . Jeg tenker på Red Faction: Guerilla, men er det noen andre som kan komme med noen anbefalinger? Who you gonna call? Ghostbusters: The Game! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå