Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men.. NOE må dere da bedrive? Jeg for min del diller med noe 3D greier, lager meg ny avatar til et annet forum () oooog henger rundt på rør nr 8. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva annet enn å henge på forumet gjør folket på i natt da? Absolutt ingen verdens ting! Hadde planer om å finne meg en film, men nå har det blitt litt for sent. Så natten bare går sin gang... Sånt skjer med meg litt for ofte. Tenker at "Jada, setter på filmen snart", men klokka tikker og går. Plutselig er det for sent, og da kan jeg like godt henge her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har bare ikke noe bedre å gjøre Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg tror jeg snart skal bestemme meg for om jeg skal vurdere å overveie om jeg muligens skal tenke over om jeg skal gå til sengs. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 I de siste månedene har jeg lært en del om PC'er. Hva forkortelsene er og hva som må passe for å den skal virke. Og lært å formatere. Tusen takk for det. Men jeg finner fortsatt ikke ut hvilken av disse PC'ene som er best: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=439789 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=439297 https://prisguiden.no/product.php?productId=111787 Ikke stort, egentlig. Går gjennom mailen. 40 E-mails FTW! Ser for meg at det for det meste er "subscription" emails du har fått? ala ukens tilbud fra diverse nettshops ol? er ihvertfall den eneste typen mail jeg mottar x) Ja, egentlig. Men nesten alt var nyttig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Og med det sier jeg god natt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En ting er iallefall sikkert: Ingen av de er særlig nyttig til spilling av "moderne" spill. Mitt tips er å heller gå for en kompakt stasjonær maskin fremfor en bærbar om det er det budsjettet du har og du vil spille. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men...men...men. Jeg vil ikke kunne ha den med meg rundt. Men kanskje du har rett. Jeg kan spille mesteparten av LAN-spill på denne PC'en. Tilogmed CoD4. Utrolig nok. Hvorfor har ikke jeg tenkt på dette før! Jeg drar på LAN med denne og spiller hjemme med stasjonær. I'm such an idiot. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 I morgen leverer jeg tilbake Prototype ble en smule for repeterende for min smak.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ehm...bruker ikke du ninja-smileyen litt feil? /Random Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Good call, Gal_ape. Syntes faktisk det er direkte kjedelig. Alle bossene er kjedelige som bare rakkern, og eskorteringsoppdrag er bare kjedelige. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 @Laland: Hvorfor Laland360 n0n? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Prototype kjedelig? Dere tar det for seriøst og om mulig spiller det for enge av gangen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ehm...bruker ikke du ninja-smileyen litt feil? /Random Gjør jeg det? Tenkte at det passet med tanke på at "det inntrykket jeg har av hva forumbrukerne mener om spillet" er bra - skulle det være "en skam" å levere det tilbake. Men er egentlig svært så enig med Laland. *edit* Joda Lakus, skal sant sies har jeg spilt det 5-6 timer i STREKK om gangen siden jeg fikk det (2 dager siden).. Endret 7. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 @Laland: Hvorfor Laland360 n0n? "N00bs 0f N0rway", en god gammel klan. Prototype kjedelig? Dere tar det for seriøst og om mulig spiller det for enge av gangen. Det kan fort være - men er nå inntrykket jeg sitter med. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Okey. ''God, gammel'' som i ''nedlagt''? Natta. B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Du skal få tolke det slik du vil. :-) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Anotherone bites the dust (8) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Æsj det er ikke særlig godt å bite i støvet. Tørt og ekkelt er det, og som oftest er det sand der også og da knaser det noe forferdelig. Huff nei ikke noe å anbefale. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Noe som er skikkelig digg, er lyden av sand imellom to glassplater. Rett og slett herlig. Edit: Og med det på hjernen kan jeg legge meg med god samvittighet. God natt! Endret 7. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå