Mokko Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 På Kreta, HCG. Man sier på Kreta. :rolleyes: Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 På Kreta, HCG. Man sier på Kreta. :rolleyes: I Kreta og på Kreta er vel nesten det samme? I kreta = vært innenfor landegrensene til det stedet de kaller kreta På kreta = mer spesifikt for at man har vært på selve landjorda.. ?????????? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fallout 3: Operation Anchorage er awesome! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) @Gal_Ape: Nei det heter på Kreta fordi Kreta er en øy. Så du har vært på øya Kreta som ligger i Hellas. Endret 7. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Inni helvete! Har Shampoo blitt moderator?! Gratulerer så mye! Indeed. Takk for dine gratulasjoner, jeg skal alltid bære de med meg... i hjertet mitt. God natt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En moderator ute, en igjen. LALALALA-MØMØMØMØ-UIUIUIUUUUUUU! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 @Gal_Ape: Nei det heter på Kreta fordi Kreta er en øy. Så du har vært på øya Kreta som ligger i Hellas. Mkay! Da lærte jeg noe nytt i kveld og Trodde alltid at det var "østlandsslang" å si "jeg var på *skriv inn navn på sted*" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er i Drammen Jeg er på Kreta Jeg er i kloakken Jeg er på drømmeferie Mønsteret er ganske klart ^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er det sånn at jeg må ha Windows 7 x64 for å få 4GB til å virke? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hehe, hadde vært litt morsomt å gå rundt og si at jeg har vært på Oslo. Får meg til å føle meg veldig diger som klarer å stå på Oslo. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er i DrammenJeg er på Kreta Jeg er i kloakken Jeg er på drømmeferie Mønsteret er ganske klart ^^ Jeg er i en bil Jeg er på en bil okok så er den siste at man sitter på taket Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 It was a hidden Drammen diss. Jeg er i DrammenJeg er på Kreta Jeg er i kloakken Jeg er på drømmeferie Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Oh that clever ol' fox.. Anywho. Hva annet enn å henge på forumet gjør folket på i natt da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ikke stort, egentlig. Går gjennom mailen. 40 E-mails FTW! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ikke stort, egentlig. Går gjennom mailen. 40 E-mails FTW! Ser for meg at det for det meste er "subscription" emails du har fått? ala ukens tilbud fra diverse nettshops ol? er ihvertfall den eneste typen mail jeg mottar x) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 OMG FUCKING JACKPOT! Jeg har lett så lenge etter flere av den dama. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva annet enn å henge på forumet gjør folket på i natt da? Absolutt ingen verdens ting! Hadde planer om å finne meg en film, men nå har det blitt litt for sent. Så natten bare går sin gang... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er i drammen. Noen som tolker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå