Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Har ikke vært der nei. Hva mener du med at de kødder og ler; på generell basis eller før de ankommer selve stedet? Kan forstå at de kødder og ler før de ankommer selve stedet, for å prøve å lette stemningen. Typisk å komme med vitser i slike kleine situasjoner. Anyways, prøver du å si at jeg ikke ville kødda med det hvis jeg selv hadde vært der eller whut? :3

-TTK

 

Det veit jeg ikke, siden jeg ikke kjenner deg. Men jeg synes det usmakelig å kødde med det, når er det riktig å kødde med noe liksom? Det var ingen som hadde standup om Twin Towers dagen etter de raste, jeg mener at noe så jævlig som jødeutryddingsforsøket burde holdes hellig for spøk.

 

Edit: Surra med posten, scusi!

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det veit jeg ikke, siden jeg ikke kjenner deg. Men jeg synes det usmakelig å kødde med det, når er det riktig å kødde med noe liksom? Det var ingen som hadde standup om Twin Towers dagen etter de raste, jeg mener at noe så jævlig som jødeutryddingsforsøket burde holdes hellig for spøk.

Personlig kan jeg kødde med slikt dagen det skjer, men det politisk korrekte er vel å vente 10-50 år, alt ettersom omfanget av hendelsen. Det er over 50 år siden holocaust, og på høy tid å kødde med det. Ingenting burde holdes hellig for spøk.

 

Wildheart: så hvis man fantaserer om å drepe noen så er det et dårlig tegn?

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
De tok seg vel ikke bryet med å klippe neglene på dem før de sendte dem i dusjen like etter ankomst.

Trodde de var der en stund jeg, før de ble drept. Ser jo alltid på bilder fra de forskjellige leirere hvor tynne de er. Ble de utsultet før de kom dit da, eller hadde de rett og slett ikke mat før de ble fanget?

 

Veldig mange ble sendt rett i kammerene og de som hadde spesielle ferdigheter (arbeidere av forskjellig slag og musikere f.eks.) ble gjerne spart. Togturen tok gjerne veldig lang tid hvor de ikke hadde tilgang på annet enn ingenting, og de som måtte jobbe fikk lite mat og søvn samt var under et konstant psykisk press. Skulle man henrettes måtte man ofte velge ut noen andre fanger som skulle henrettes samtidig.

Når man døde ble man gjerne fratatt gulltenner og alt annet av verdi, og i Auschwitz i dag har de digre rom fulle av avklipt hår, klær og lignende fangene gikk med.

Mer vil jeg egentlig ikke si om hvordan livet innenfor slike murer var fordi jeg kan alt for lite.

Lenke til kommentar
Det veit jeg ikke, siden jeg ikke kjenner deg. Men jeg synes det usmakelig å kødde med det, når er det riktig å kødde med noe liksom? Det var ingen som hadde standup om Twin Towers dagen etter de raste, jeg mener at noe så jævlig som jødeutryddingsforsøket burde holdes hellig for spøk.

Personlig kan jeg kødde med slikt dagen det skjer, men det politisk korrekte er vel å vente 10-50 år, alt ettersom omfanget av hendelsen. Det er over 50 år siden holocaust, og på høy tid å kødde med det. Ingenting burde holdes hellig for spøk.

 

Wildheart: så hvis man fantaserer om å drepe noen så er det et dårlig tegn?

 

Det humansk korrekte er å vente i 10-50 år, politisk korrekt finnes ikke. Jeg hører hva du sier mister, og synes det er helt feil. Men denne diskusjonen kan vi ta på mess tv inatt klokka 0330

Lenke til kommentar
Trodde folk på Mess TV bare diskuterte shit som hva de har spist til middag og hvor kåte de er jeg...

Hvorfor ikke diskutere dette nu? På forumet altså, er ingen fan av Mess TV ;D

 

Hvor lenge man skal vente før man spøker med diverse hendelser altså-

 

Sure, Jeg stilte det samme spørsmålet for etpar poster siden, jeg har ikke noe fasitsvar men jeg liker ikke kødde med Holocaust. Men nå er du en temmelig kontroversiell type, det lille jeg har sett av postingen din. Så vi er sikkert veldig forskjellige her. Empati for de som kanskje blir støtt av det du skriver, det er en god egenskap.

Lenke til kommentar
Jeg vil ha en bærbar PC som kan kjøre Crysis på recommended. Noen som vet om noe?

Jeg ser ikke poenget med å spille Crysis hvis det ikke er på High eller Very High...

 

Takk, Mammakamel v2.0! Jeg setter virkelig pris på det! :3

 

Noen som kjenner igjen

? *Ikke se på kommentarfeltet* Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Jeg vil ha en bærbar PC som kan kjøre Crysis på recommended. Noen som vet om noe?

Jeg ser ikke poenget med å spille Crysis hvis det ikke er på High eller Very High...

 

Takk, Mammakamel v2.0! Jeg setter virkelig pris på det! :3

 

Noen som kjenner igjen

? *Ikke se på kommentarfeltet*

 

Little Big Planet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...