Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg satser på at jeg syns å se mennesker bli spist levende er verst. Men avhogde hoder er vel på lista det også. Andre lemmer er det ikke sååå ille med.

 

"When I see a pretty girl walking down the street One side of me says, 'Wow, what an attractive chick. I'd like to talk to her, date her.' The other side of me says, 'I wonder how her head would look on a stick?'" - Edmun Kemper.

 

(Delikat)

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar
Kanskje fordi hengte personer bærer alle likhetstrekk med levende, men alikevel er døde.

Meh, slik som jeg har forstått det så blir hodet ditt ganske lilla og du skummer muligens i munnen, etc.

 

Wildheart: hvilken film er det sitatet fra? Er helt sikker på at jeg hørte det i en film jeg så for ikke så lenge sia, men husker ikke hvilken>.<

Lenke til kommentar
Verste dødsscenen jeg har sett er fr The Boy In Striped Pyjamas Spoiler:

Sluttscenen når guttene dør i et gasskammer, det at de utslettet mennesker i det hele tatt er helt sykt. Ble kvalm av det, ekkelt!

 

Har vært i Auschwitz og sett neglemerker i betong.

 

er forsåivdt interessant at jeg startet en diskusjon her. Må være første gangen ^_^

Lenke til kommentar
Verste dødsscenen jeg har sett er fr The Boy In Striped Pyjamas Spoiler:

Sluttscenen når guttene dør i et gasskammer, det at de utslettet mennesker i det hele tatt er helt sykt. Ble kvalm av det, ekkelt!

Har vært i Auschwitz og sett neglemerker i betong.

 

er forsåivdt interessant at jeg startet en diskusjon her. Må være første gangen ^_^

Neglemerker i betong? Hadde de seriøst ikke neglsakser i Auschwitz? =O

 

Mattulf: der ja. Bra film det, men litt mye... preik i forhold til freakout. FEED ME A STRAY CAT er beste delen av filmen^^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Verste dødsscenen jeg har sett er fr The Boy In Striped Pyjamas Spoiler:

Sluttscenen når guttene dør i et gasskammer, det at de utslettet mennesker i det hele tatt er helt sykt. Ble kvalm av det, ekkelt!

Har vært i Auschwitz og sett neglemerker i betong.

 

er forsåivdt interessant at jeg startet en diskusjon her. Må være første gangen ^_^

Neglemerker i betong? Hadde de seriøst ikke neglsakser i Auschwitz? =O

 

Har du vært der TTK? Jeg har aldri vært der, men har hørt av venner at de kødder å ler helt til de får en guidet tur der, det er visst rimelig ekkel stemning der.

Lenke til kommentar
Har vært i Auschwitz og sett neglemerker i betong.

 

Du tenker på de trange, bittesmå rommene man ikke kunne sitte i engang?

 

Husker rommene, men ikke neglemerkene. De jeg så var i gasskammerne. Var også i Birkenau.

Høres kanskje rart og ikke så ille ut men det ene togsporet som ledet inn i den leieren var omtrent det verste.

 

Verste dødsscenen jeg har sett er fr The Boy In Striped Pyjamas Spoiler:

Sluttscenen når guttene dør i et gasskammer, det at de utslettet mennesker i det hele tatt er helt sykt. Ble kvalm av det, ekkelt!

Har vært i Auschwitz og sett neglemerker i betong.

 

er forsåivdt interessant at jeg startet en diskusjon her. Må være første gangen ^_^

Neglemerker i betong? Hadde de seriøst ikke neglsakser i Auschwitz? =O

 

Har du vært der TTK? Jeg har aldri vært der, men har hørt av venner at de kødder å ler helt til de får en guidet tur der, det er visst rimelig ekkel stemning der.

 

Guidet tur er litt kjedelig, for da blir det litt hastverk dog det er spennende å høre historiene. Går man uten guide får man bedre tid til å ta til seg inntrykkene.

Lenke til kommentar
De tok seg vel ikke bryet med å klippe neglene på dem før de sendte dem i dusjen like etter ankomst.

Trodde de var der en stund jeg, før de ble drept. Ser jo alltid på bilder fra de forskjellige leirere hvor tynne de er. Ble de utsultet før de kom dit da, eller hadde de rett og slett ikke mat før de ble fanget?

 

Har du vært der TTK? Jeg har aldri vært der, men har hørt av venner at de kødder å ler helt til de får en guidet tur der, det er visst rimelig ekkel stemning der.

Har ikke vært der nei. Hva mener du med at de kødder og ler; på generell basis eller før de ankommer selve stedet? Kan forstå at de kødder og ler før de ankommer selve stedet, for å prøve å lette stemningen. Typisk å komme med vitser i slike kleine situasjoner. Anyways, prøver du å si at jeg ikke ville kødda med det hvis jeg selv hadde vært der eller whut? :3

 

Jeg syns det er veldig Fascinerende å vite hva sånne mennesker tenker.

 

"He started messing with the christmas tree, telling me how nice the christmas tree was. So I shot him."- David Bullock

Tenker de i det hele tatt? Virker for meg som om de bare gjør slikt shit på impuls.

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme fra Kreta. Det var deilig og varmt der (mellom 32 og 37 grader), men jeg har vel egentlig fått litt nok av basseng- og strandbading. Utenom å bade har jeg dykket med oksygentank på ryggen og fullt proffutstyr, var 6-7 meter under vannet i rundt en halvtime. Vi tok oss også en guidet sykkeltur der vi ble kjørt opp på "fjellet" og syklet ned igjen, en veldig fin aktivitet egentlig. I tillegg svømte jeg hele bassenglengden, på en 25-30 meter, under vann et par ganger - noe som er ny rekord. Fint fornøyd med turen, men som sagt var det litt deilig å vende tilbake til småkalde Norge. Men fy som jeg kommer til å savne alle de lettkledde jentene det fløt av over alt.. ^_^

 

EDIT: Hvordan gikk det med forum-treffet, forresten? Noen bilder?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

teletubbiekid: Er vel forskjellig fra menneske til menneske. Noen av dem planlegger og fantaserer om å drepe et bestemt offer i årevis, andre oppdager sin sanne side ved å drepe på impuls.

 

When asked if he wore the skin face masks over a prolonged time: "Not too long, I had other things to do"- Ed Gein

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...