Eplefe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bitch, plz. Jeg skjønner ikke hvorfor dere driver så mye med "soving" eller hva nå enn dere kaller det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Sove? Pøh! Jeg foretrekker en adekvat natt med horisontal rekreasjonsaktivitet! Bedre? Endret 6. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg gir Watchmen en sterk 8/10. Filmen var veldig bra, men hadde sine feil. Skuespillerene passet ekstremt godt inn i sine roller og var veldig troverdige. Visual effects var helt utrolige med Dr. Manhattan i spissen med sine evner. Alt i alt en veldig bra og intens film! ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jah, kom på en ting i Alkyrie nå.. Hvis de hadde snakket på tysk hadde den vært utrolig mye mer overbevisende! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå kjenner jeg trøttheten sige innpå her. Vurderer å legge meg.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ser på Watchmen spillet som et spill som enten blir veldig bra, eller nok en sløv film-ripoff. Håper naturligvis på det siste, har lyst til å prøve Rorschach og Dr. Manhattan sine evner. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Da får jeg kanskje legge meg etter å ha blitt rundspilt i GeOW2, GTA4 og Halo Wars på en dag.... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Taht's it for me. Legger meg. Spent på om noen har løst oppgaven min på "Gjett hvilket spill"-leken når jeg våkner Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg skal se noen videoer av Brothers in Arms (spill) før jeg legger meg jeg også. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ostepop er langt ifra det samme uten cola. :\ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg holder på se secret diary of a call girl og jeg må innrømme at det er de britiske seriene som er de beste. Edit: Ostepop Endret 7. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg har spilt litt, og drukket litt i samme slengen, nå er jeg småbrisen og sulten. Ostesmørbrød, og så TV. \o Edit: Merkelig hvor sulten man blir av å være alkoholpåvirket. Endret 7. mars 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Merkelig at man ikke blir trett av å være våken til 03:31. Men nå legger jeg meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 God morgen, folkens. Dere får det bildet av meg innen få timer. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 morn, folkens. jeg fikk red tiger til mp5 på cod4 igår Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Rått då, no har eg akkurat stått opp, og er ikkje så veldig trøtt hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå