AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Så lenge jeg vet hvor jeg kan finne det fort så gidder jeg sjekke fakta. Hvis jeg er ganske sikker på at jeg har rett men ikke helt vet hvor jeg skal lete legger jeg til et "mener jeg å ha lest" og aner jeg ikke hva jeg snakker om så holder jeg bare kjeft om emnet. Han fikser signaturen min, som jeg egenhendig rævkjørte nå nettopp. Endret 6. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Arkham Asylum er råkult! Dette SKAL jeg ha! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Må skal jeg spise pizza og se death sentence Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noen som vet om demoen fins til pc enda? Eller er det bare dere med den svarte japanske som har fått demo? Skal google nå.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kommer imorra, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Ahhh, nytt skjermkort! Deilig, dette bringer nytt liv til gamle og tilbakelagte titler! Skal bli gøy å lete litt blant alle games i gamerkassa mi Endret 6. august 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Skjer med den dårlige pollen? Trodde vi hadde nådd bunnivået for poller her i SO, men den gang ei. Endret 6. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hmm, Batman-spillet er Games for Windows, så jeg kan få achievements selv på pc. Det er faktisk slik at jeg da kjøper det til pc i stedet. Da er det gjerne billigere og jeg får brukt dataen til noe nyttig. Ikke at jeg egentlig bryr meg om achievements for å få mye gamerscore, men multiplatformere kjøper jeg alltid til Xbox av den grunnen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Huh, AltF4, det gjør jeg også. Hadde ikke Fallout 3 vært GFW Live hadde jeg nok kjøpt det til Xboxen.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hehe. Skal jeg forsvare kjøp av en så dyr pc får jeg kanskje bruke den til det den er skapt for! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hmm, Batman-spillet er Games for Windows, så jeg kan få achievements selv på pc. Det er faktisk slik at jeg da kjøper det til pc i stedet. Da er det gjerne billigere og jeg får brukt dataen til noe nyttig. Ikke at jeg egentlig bryr meg om achievements for å få mye gamerscore, men multiplatformere kjøper jeg alltid til Xbox av den grunnen. Sorry PC fans, Eidos has pushed Batman: Arkham Asylum’s release on the PC back to September 18, 2009. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Spiller egentlig ingen stor rolle - har nok av annet å spille! aw crap, kom nettopp over en bondegår hvor tyskerne har hengt nederlendere midt i vindmølla deres i Borthers in Arms: Hell's Highway. Jeg hater å se hengte folk, det er så forbanna morbid i forhold til alt annet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvorfor er hengte folk så ille? Det værste jeg veit er å se folk bli spist levende, spesielt den larvescenen i King Kong fra 2005 O_O Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sorry PC fans, Eidos has pushed Batman: Arkham Asylum’s release on the PC back to September 18, 2009. Kilde? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Shampoo utnytter kreftene sine med en dårlig poll! :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvorfor er hengte folk så ille? Det værste jeg veit er å se folk bli spist levende, spesielt den larvescenen i King Kong fra 2005 O_O Fordi det er så tydelig at de er døde, uten at det egentlig trenger å syns på dem. Sprengte folk og slikt er så over the top at det ikke blir særlig ekkelt, mens en person som bare henger der er rett i ansiktet liksom. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Still don't get it Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ok. Min ting det da, hehe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Kanskje fordi hengte personer bærer alle likhetstrekk med levende, men alikevel er døde. Edit: Yay, jeg er med i Serious Sam Forever betaen! Endret 6. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå