Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Så lenge jeg vet hvor jeg kan finne det fort så gidder jeg sjekke fakta. Hvis jeg er ganske sikker på at jeg har rett men ikke helt vet hvor jeg skal lete legger jeg til et "mener jeg å ha lest" og aner jeg ikke hva jeg snakker om så holder jeg bare kjeft om emnet.

 

Han fikser signaturen min, som jeg egenhendig rævkjørte nå nettopp.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, Batman-spillet er Games for Windows, så jeg kan få achievements selv på pc. Det er faktisk slik at jeg da kjøper det til pc i stedet. Da er det gjerne billigere og jeg får brukt dataen til noe nyttig.

 

Ikke at jeg egentlig bryr meg om achievements for å få mye gamerscore, men multiplatformere kjøper jeg alltid til Xbox av den grunnen.

Lenke til kommentar
Hmm, Batman-spillet er Games for Windows, så jeg kan få achievements selv på pc. Det er faktisk slik at jeg da kjøper det til pc i stedet. Da er det gjerne billigere og jeg får brukt dataen til noe nyttig.

 

Ikke at jeg egentlig bryr meg om achievements for å få mye gamerscore, men multiplatformere kjøper jeg alltid til Xbox av den grunnen.

 

Sorry PC fans, Eidos has pushed Batman: Arkham Asylum’s release on the PC back to September 18, 2009.
:p
Lenke til kommentar

Spiller egentlig ingen stor rolle - har nok av annet å spille!

 

aw crap, kom nettopp over en bondegår hvor tyskerne har hengt nederlendere midt i vindmølla deres i Borthers in Arms: Hell's Highway. Jeg hater å se hengte folk, det er så forbanna morbid i forhold til alt annet.

Lenke til kommentar
Hvorfor er hengte folk så ille? Det værste jeg veit er å se folk bli spist levende, spesielt den larvescenen i King Kong fra 2005 O_O

 

Fordi det er så tydelig at de er døde, uten at det egentlig trenger å syns på dem. Sprengte folk og slikt er så over the top at det ikke blir særlig ekkelt, mens en person som bare henger der er rett i ansiktet liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...